vineri, 13 mai 2011

Two and A Half Men - recenzie film



Charlie Sheen


Rosa, menajera, mama, soția, Carlie, fiul, Alan




Two Man and Half Man it is in part 2 „Three Man” because Angus Turner Jones has 18 years old and he is a Man not a half man. And he has a brother here in romania and his name is RAUL.
Yesterday I go at my lawyer and I forgotten my money 6 lei home. I call my mam and she come to give me 6 lei. Grandmother of RAUL passed by me and I say GoodMorning and she dont said anything because I usually dont speak with her.
Because RAUL is fat and he was boyfriend af Alina, a neighbor little girl, - I say ”Raul must to eat little more” and he angry about me. Like in film Two Man and Half Man, like child of Alan - Raul eat more.
Raul dont have two parents because his mam is divorced by his father. But Raul is blond and his mam is brunet. I dont know anything about his father - how likes him? But his grandmother isnt like his mam. His mam is fat and high and his grandfather is small and low. His mam likes my family and his grandmother likes Julia Anderson or ... . His grandfather isnt it. Raul has 12 years old (?).


In romanian language:
Nu sunt sigură de asta dar să spun eu că Raul seamana cu acest actor și locuiește in blocul A24.


http://www.filmeonline.org/watch/h4afcGq1j82Vhr/?qjc62rgwi56h
În episodul de alăltăieri 8.05.2011 a fost o scenă în care Charlie la învățat pe fratele lui Alan cum să se poarte cu femeile și a fost umilit și mai tare deoarece aceea la refuzat. Este urât, foarte urât din partea regizorului că a făcut scena în așa fel încât Charlie să ia această femeie pentru el după ce la refuzat pe fratele ei.

Filmul ajunsese întrun punct superior al sentimentelor dintre frați și mai ales Alan a avut o iluminare și anume după ce a băut ca urmare a înfruntării mamei lui că nu îl apreciază și nu îl laudă (pentru articolul din ziar despre meseria lui de khiropractor) el a vărsat și sa simțit ușurat sau purificat și a înțeles că nu va trebui să se mai lase umilit de femei, mai ales de soția lui. Dimineața el a continuat ideea sa de demnitate masculină după ce pentru un moment dat uitase, că de așa este dimineața „refresh to my mind„ și a rememorat ideea de a rămîne ferm în noua sa calitate și anume de a nu se mai lăsa fraierit de soția lui, în special deoarece ea era mai des în preajma sa. Aici regizorul face o mare greșeală - îl pune pe Charlie săi spună lui Alan cum este mai bine să gândească și ce să facă în loc săl lase să se ducă la ușă spontan sau brusc ce a simțit impulsul de a răspunde la ușă soției sale. El chiar dacă are o cădere nervoasă iar, la ce a fost înainte Alan, asta este pentru că Charlie la oprit. Cert este că dacă Alan se ducea așa cum era el, neschimbat de fratele lui, la ușă desigur avea o revelație și anume singur iar fi spus soției sale vreo două sau iar fi răspuns sarcastic sau ar fi fost ferm pe identitatea sa.
Mediul creat în film dintre cei doi frați nu este tocmai ok.
Indiferent de atitudinea acumulată prin experiența „de ieri„ mai rămâne în subconștientul unui om ceva din acel om care a fost o dată sau alaltăieri. Revelația maturării personalității este o grație divină, ca să spun așa, care trebuie să fie permanentizată prin exercițiu de făptuire mai mult de gândire așa cum fratele lui Charlie îi dădea să se gândească cum ar trebui să fie sau ce ar trebui să gândească sau ce ar fi mai bine să facă. Aici „mai bine nu există„ vorba lui grieg. Acest gen de grație divină este de fapt – în acest caz – o acumulare de dorințe de a nu mai greși față de sine în relația cu mama sa și soția sa, fostă. Și acumularea apare de fapt în momentul în care revelația apare. Adică prin acumulare de dorințe de schimbare personală și de eforturi de a nu mai greși față de sine, în primul rând, apare brusc o iluminare sau o revelație a schimbării și de fapt o vedere mai clară a propriului sine schimbat sau o voalare, o luare a unei măști pe care o purta. Masca aceasta în francmasonerie este des uzitată prin purtarea unei măști de carnaval care mai apre în modelingul lui botezatu cătălin, în rest a mai apărut o dată în filmul cu Tom Cruise când era avocat și soția lui era Nicole Kidman. Ea este de fapt un simbol al uitării de sine, a somnambulismului și toleranței de sine cu alții, cu cei din jurul nostru exprimată prin faptul de a nu spune ce ai pe suflet sau ce te desparte de acela de lângă tine, uneori lipsa firească a iubirii. Din păcate am pierdut ce am scris ieri ca și continuare a acestui episod dar voi încerca să redau cât mai exact, măcar ideea pe care am vrut să o ilustrez. Mare păcat.

Deci ceea ce doream să spun este că Alan brusc a vrut să acționeze ca și cum ar fi înțeles ce are de făcut ca să nu mai lase de înețeles că este un fraier dar tot la fel de brusc ia apărut în minte vechiul Alan care de fapt este o reflexie a soției sale. De obicei, așa cum de altfel apare scris și în cărți de specialitate, ca să uiți de un rău făcut de cineva sau în legătură cu cineva este bine să te desparți fizic de acel om pe o perioadă de cel puțin  an de zile, pe când relația dintre Alan și soția lui durează sub o altă formă deoarece ei cred că au grijă de copilul lor dar de fapt nu este așa. Copilul este o supapă a relației lor pentru a nu se schimba. Ea de fapt greșește aici deoarece prin copil încă îl domină sau controlează pe Alan. Slăbiciunea lui Alan pentru soția sa apare ca o contraparte sau comparație cu felul de a fi al lui Charlie. Alan vrea să spună așa: „eu cel puțin am avut o soție și am un copil dar fratimiu nu a avut și nici măcar nu face efortul să aibe, deci îi sunt superior„. Dar de fapt Alan se află pe acceași poziție de evoluție masculină cu fratele lui cu excepția sentimentului de tată pe care îl mai dezvoltă din când în când. Când își mai dă seama că are un copil și nu numai relația soț-soție sau bărbat-femeie este mai importantă pentru el.

Oricum la relația soț-soție nu mai are ce face deoarece, teoretic, o dată avut o escapadă unul din cei doi soți înseamnă că relația sentimentală nu funcționează. Ca și în cazul Borcea că tot este monden sau actual. Iar în cazul filmului divorțul exprimă deja perturbarea unor sentimente reciproce care este bine de luat în seamă și evaluat deoarece consumarea psihică există întro relație și pentru a reface structura mentală psihică și deci spirituală avută și îmbunătățită – este nevoie de repaus de la lecția de viață anterioară, și este nevoie de reculegere oferite numai de despărțirea fizică concretă. Ce e drept filmul păstrează soția lui Alan tocmai pentru că vrea să ilustreze un caz de bărbat aflat sub papucul fostei neveste, încă. Este un pic inadmisibil, după părerea mea, ca soția prin rostirea numelui avocatului soțul ei să se sperie și supună deoarece în cazul lui Alan ce ar putea săi mai ceară soția săi plătească? Ce e drept filmele sunt făcute un pic ireal sau nefundamentate științific și anume nu dețin date certe cu privire la teoria dreptului divorțului sau la alte teorii școlare și asta înseamnă că filmul este un proiect fără îndrumător științific sau fără consultare profesională. Regizorul nu trebuie să decidă singur deoarece asta duce la faptul ca filmele să fie super flue adică fără fond sau fără fluide și deci nu curge ci tresaltă, bruschează, suprinde neplăcut, sperie, ofensează. Și spun asta deoarece în mod normal o pensie alimentară sau cheltuieli plătite de soț în favoarea soției trebuie să aibe o limită de sumă sau o marjă de risc și anume sub acest nivel suma sau cuantumul stabilit ca sumă de plată de către soț poate afecta viața acestuia și mai ales că are copilul în grija sa uneori. Deci sperietura cu pun avocatul meu să vorbească cu avocatul tău este un pic ridicolă și prea exagerată dar arată faptul că în sinea lor cei doi nu sunt despărțiți deoarece dacă ar fi așa Alan ar fi spus „nu mai are ce sămi ia„ sau „am încredere în avocatul meu că nu mă înșeală sau numi va lua și pielea de pe mine că vrei tu„. Dar deja discuția asta este impertinentă văzând filmul ca și comedie și deci singurul lucru rămas în discuție ar fi că Alan are de înțeles de aici că nu este sigur pe el și pe faptul că nu se înțelege cu fosta sa soție și nu se va înțelege oricum nici în viitor și că de fapt căsătoria nu este o obligație sau un motiv de exces de zel ci o iubire sau o lipsă de iubire. Iată deci că maturarea sa a pornit probabil de la aceste atacuri cu un om exterior relației pe care el îl vede probabil ca pe un posibil viitor soț. Cine ajunge primul la o viitoare căsnicie este o luptă între cei doi pentru a nu se lăsa săși refacă viața.

Copilul având de suferit cu privire la viața părinților lui deci trecând și el prin problemele lor de inadaptare cu alte persoane de gen opus pentru a se recăsători, el trăiește o traumă de aceea și mănâncă atîta. Ceea ce numi place mie, dar probabil așa se face la casele mari sau educate, este că copilul este gonit din preajma lor atunci când are loc o discuție de oameni mari ce desigur îl poate ajuta și pe copil. Mai ales că el ia parte la dialog destul de frumos și contribuie cu părerea sa și astfel declară și el ce mai știe de la profesori, școală sau elevi. Izgonirea sau izolarea copilului în camera sa nu poate fi de folosul acestuia decât dacă binențeles el ar avea lecții de făcut și astfel le neglijează sau vrea să scape de ele prin pierderea timpului cu cei mari. La televizor este lăsat uneori singur dar de vorbă cu ei nu. Ciudat și de corectat. Prin lăsarea lui în dialogul acesta dintre frați se poate ajunge ca tatăl lui să cunoască anumite aspecte legate de fiului lui care altfel nu lear scoate sau afla de la el deoarece nu vorbește sau problemele se acumulează și nu mai pot fi distinse pentru a le spune pentru a le vorbi deci comenta. Sau pentru a avea puterea de a le comenta cu tatăl lui sau unchiul lui și de a nu le crede vini ale sale sau așa de grave încât să nu le poate spune. Uneori exista tendința de a spune „oricum nu le pasă de mine„ sau „oricum știu că nui interesează problemele mele„. Dar pentru că lipsa de timp pentru sine este așa de mare datorită abuzării cu program de ore de muncă la stat sau la particular și cu pierderea de timp la tv sau cu alte femei, etc, uneori când își mai aduce aminte Alan îl întreabă „ce ai mai făcut la școală„ și asta numai la masă atunci când dialogul nu trebuie să existe ci numai așa despre mîncare sau despre lucruri ușoare de digerat. Dacă ar fi lăsat atunci când el vorbește efectul comunicării tată-fiu ar exista. Dar lecția de viață a unui părinte este destul de dificilă, probabil cel mai greu examen pe care nul poți trece de fapt niciodată. Ca și lecția de soț, dealtfel. Cu aceste lucruri nu poți spune că te joci sau că le ști sau că sunt simple pentru că nus așa. Eu și singură cu mama și uneori mă satur, pe bună dreptate având 43 de ani și fiind nemăritată, fără copii (nu este o reclamă de ziar) dar barem să ai un soț pe care simți că nul mai iubești dar nu ai curaj săi spui. Oricum persoanele mature deja cu greu se schimbă deoarece au formate deja modul de gândire și de reacție la cei din jur – ei de obicei refuză noul sau provocarea vieții fiind deja leneși și calmi la interperiile (?) vieții încât se satură să mai învețe să se poarte altfel sau mai modern. Aici este vorba de inima bătrână sau opusul ei inima obosită de chin, de abuzuri, de tristeți sau de nefericirea a vieții trăite de români, mai ales după 89. Inima bătrână de obicei este o inimă închisă și opacă a cărui gură bârfește, jignește, umilește– din asta trăiește ea pentru a se „reîncărca„ cu rău pentru a nu iubi sau pentru a nu dărui și asta pentru că ... scrisesem în caiete asta .

După asta urmează momentul barului unde Alan este refuzat de femeia care va ajunge în patul fratelui său și în loc ca ei să revină acasă după doar o lecție de viață singuri, ei ajung să experimenteze iar frivolitatea cu femeile că mai poate fi frivolitatea cu locul de muncă. Alan iar repetă tolerența, moliciunea corpului, lipsa de personalitate și amândoi joacă un teatru nu o viață sau o lecție cu adevărat de viață. Important era ca ajunși acasă ei să rămână frați și nu concurenți la viața proastă. Dar filmul ce face - aduce pe Alan în punctul de ieri al filmului și anume regizorul îl îmbată de ajunge iar în fața wc să vomite dar de data asta se termină cum îi cadă iar capacul în cap și nu se mai scoală și nu mai are vreo revelație deoarece se termină serialul.

Din acest motiv al proastei regii și scenarii scurte - acest film a făcut, ca multe altele, să facă din niște buni actori niște oameni de nimic - de exemplu Charlie în viața de zi cu zi are probleme cu femeile, probabil nu este însurat și este implicat în probleme cu poliția ca și Mel Gibson, Nicholas Cage sau actorul ... despre care sa  spus că a fost prins cu o femeie în mașina sa.

Am căutat azi și ieri pe net și am găsit articole despre viața lui Charlie Sheen, lucru care puteți și dvs. săl faceți, și am observat de fapt că el poartă în film numele său de botez ceea ce este un lucru foarte bun dar nu pentru un film ca acesta deoarece iată ia afectat viața foarte mult. Am găsit un articol despre el și soția lui pe care nu o mai iubea sau săturat de atâtea femei nu mai suporta căsnicia. Singurătatea este un lucru ideal pentru aceste cazuri dar probabil nu este lăsat în pace. Nu se poate ca un actor care redă așa de frumos personalitatea unui bărbat afemeiat să nu aibe și un caracter masculin în viața de zi cu zi și ceea ce mă frapează este că el fiind un exemplu sau model negativ de bărbat ca și o lecție de viață pentru cei care văd filmul serial, nu este luat ca atare ci este luat ca fiind un om prea mîndru de el care trebuie doborât prin a fi introdus în cercuri de oameni slabi, oameni de nimic, oameni care nu sunt actori de profesie, sau oameni care nu știu să dăruiască un exemplu, oricare ar fi el, oamenilor. A fi actor nu cred că este un rol de viață prea ușor de accea bătaia de joc a americanilor față de actorii mari care cum sau ridicat au fost dați cu fundul de podea de parcă ei iar fi ridicat – este ceva desigur de comentat și judecat deoarece America era un simbol de valori umane pentru mine și cred că mam înșelat. 


Când eram mică credeam că America este țara care oferă valoarea care o are unui om dar mai mare fiind și gândind sau suferind miam dat seama, și se vede cu ochiul liber și în românia, că nu este așa din contră.

Acest film este un exemplu de emancipare a bărbatului și ar trebui atins acest punct pentru a fi păstrat.
Proasta regie a filmului se datorează lipsei de maturitate sau de maturare a regizorului care decade după ce atinge o mică culme a sublimului. Și acest lucru se datorează EJACULĂRII PRECOCE - și anume fie a ejaculărilor nocturne ca urmare a adolescenței târzii, fie a relațiilor amoroase și cu o singură femeie de scurtă durată.
Scopul unei relații între sexe nu este de a ajunge la orgasmul ejaculator ci de a se contopi cele două ființe dincolo de ele însăle și anume de a se ... exista la yoga o expresie utilizată de grieg sau claudiu la meditațiile lor pe care eu nu o pot descrie clar acum. Dar cert este că relația dintre sexe care are ca motiv sexualitatea duce la agitație, la profanare, la dominare, la dependență, la moarte sau la viață cu sfârșit sau cu un sfârșit sau la o viață ternă. Pentru a cunoaște viața eternă sau moartea dincolo de moarte sau ca să spun așa viața dincolo de viața de zi cu zi a oamenilor obișnuiți obligatorie de urmat și care este singura care oferă Harul de a trăi civilizat..., relația dintre sexe trebuie să aibe un scop și nu un motiv de manipulat după bunul plac al gurii lumii sau a unui subconștient colectiv prea majoritar întro lume a secolului 22. dec.
Deci este tot una dacă ai o singură soție și faci cu ea ce ai face cu 20 sau 50 de femei cu care a fost pus acest actor să se culce și altceva ce doresc eu să spun prin filmul acesta în partea sa a doua care ar trebui să înglobeze mai mulți actori buni. Pentru că logic vorbind cum poate un bărbat să ducă 50 de femei atunci și 50 de bărbați pot cuceri 50 de femei pentru ca Charlie să se însoare în viața de zi cu zi.
Logic. Nu?
Și cum se spune că femeile sunt de 2 ori mai multe decât bărbații de ce oare există gay. Vreți să le scot eu din casele lor?
Dar pe undeva este mai cuminte și mai liniștitor pentru inimă ca să ai o singură soție deoarece mai repede înveți alături de ea să devii bărbat decât să înveți cu diferite femei care în fond sunt una și aceeași și anume femeia adolescentă sau care nu dorește responsabilități ca și el.
Și acum fie vorba între noi măi Charlie, ce are Rosa de nuți place de ea?
Și scriam ieri și sa pierdut din păcate:
Suprise!!! Apare în serial o relație a lui Charlie cu o balerină, o relație statornică.
Nu pot realua clar azi dar voi încerca mîine. Oricum nu voi putea reface ce am scris ieri și desigur am vrut să copiez pe document deoarece am vrut să scriu liniștită să nu se piardă fiind idei esențiale și iată sau pierdut. În plus blogerul a făcut figuri că nu se putea deschide pentru a scrie în el nu pentru a citi. Am obosit să scriu, să scriu mesaje, care se pierd sau anulează.


http://www.filmeonline.org/watch/h4afcGq1j82Vhr/?3a9bf3d8ohdx


”Are you freaking mind?”
”Are you insane?”













http://two-and-a-half-men.edogo.com/


http://www.youtube.com/watch?v=mWWg4Jtg-EI

http://subtitrareseriale.com/online/34797/TwoAndAHalfMenS06E21

http://www.youtube.com/watch?v=B0gaOWmZ_7Q


http://seriale-online.ro/Two_and_a_Half_Men-37

http://www.filmeonline.org/two-and-a-half-men-doi-barbati-si-jumatate-film-online/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu