sâmbătă, 2 iulie 2011

Grace Kelly Regina de Monaco

http://www.artknowledgenews.com/Princess_Grace-of_Monaco_Exhibition.html


http://jcsm.auburn.edu/exhibitions/past/09_10_elvis_at_21.php


http://www.qwiki.com/q/#!/Rainier_III,_Prince_of_Monaco




Cico nuntă reală sau regală și ele sunt prințese. Cine este regina în Monaco?
http://royal.uk.msn.com/wedding/photos/photos.aspx?cp-documentid=157111683&page=18
Hai să mai așteptăm un moment prielnic. Și cine săl creeze acel moment?
http://www.flickr.com/photos/fawbs/3185282032/ ăstai frate cu tata sigur dar nu știu de ce arată așa nasol la bătrânețe din cauza masoneriei, oare?
Când să mă duc azi la piață ieșind din bloc miaduc aminte de florile lui stan și cum brusc iar mă enervează simt clar un miros de tutun și nu era nimeni lângă mine și tata nu mai este. Și eu știu că la așram lido am scris despre diferența între un tutunuragiu sau alcoolist și cei care fumează sau beau sau consumă roguri, firește.Și completez asta acuș după ce am terminat articolul deoarece miaduc aminte de găsirea fetei lui saru când mam dus spre avocat sau poliții sau parchet sau bibliotecă că altundeva nu am unde de parcă am fi în epoca lui emin-escu eminem și la întoarcere deci cu spatele era dana saru ieșea în parc cu băiatul și soțul dar asta seara când mam întros eu și în același loc în spatele blocului lui bogdan fiul lui geoană?. Azi la blocul A24 unde a locuit dana obadă soția lui și are apart. vecina de la parhon cu hepatita C acuș care nea adus chiriași dar nu pe cei negrii că ea nu are negrii, și locuiește fata lui sophia lauren sau mai este o fată tot așa mai șatenă, ăia tineri sub 30 de ani cu corzi de alpinism izolează blocul la etajul 5 sau 6 și eu iam spus puștiului de ce vă sacrificați pentru boșorogii ăștia voi? Mia spus dar cei care se catapultează ca orbitele sau care se ... nu știu termenul din avion și eu am vrut să spun da dar ăia au parașute probabil și nu am spus că mam prins de figură. Și în spatele meu erau babele care îi admirau sau venerau ridicândui în slăvi și mam gândit dacă ei cad de acolo sau are loc un accident așa cum aseară spre dimineață iar un vas pe mare lasă petrol în apă și trebuiesc inetrzise astfel de transporturi deoarece se poate cumpăra originarul sau patentul, ciocanul și nicovala, și nu trebuie plimbată marfa ci doar proiectul sau ideea și asta nu trebuie poluare și taxe vamale doar dacă este ceva făcut deasupra pământului și este originar ca IIle sau tunicile populare românești sau cartoful din america. Și cutremurul de care vam spus că am auzit un glas sub dărâmături care mia spus aici sunt și asta după cel din japonia, ce credeți a fost sau nu? Că eu pe mare nu merg ca să opresc vaporul, asta probabil luată de la Ferdinand și amantul Știrbei și lebedele lui mădălin și faptul că eu căutam de mică și am găsit un marinar șaten cu ochii albaștrii și nu știu de ce au venit ăștia în bucurești că eu fusesem în constanța la delfinariu cu mama când eram mică.
 Cert este că eu în loc să fac dreptul lam căutat disperată pe Claudiu prin peșteri făcând speologie pe corzi vocale în copacul de alpinism al facultății de drept și am probe un semn la degetul mare de la mâna dreaptă. Tot dreapta dar nu inelarul ci degetul ...?
De obicei vecinii sau abuzatorii fumează și cei care victime fumează ei ca să scape și avea Băsescu și de mult vroeam săi spun un ministru deovârstă cu mine gras și nu lam notat a fost coleg cu mine la școala de ghizi și nu a stat mult la minister, ei bine albert este fratele lui. Așa cred.
Din cauza lui și a mai multora de la școala de ghizi de exemplu o una care a înființat pluto o agenție de turism și a vrut sămi fure prietenul pe Răzvan Ioniță care sa însurat pâna la urmă la pitești dar el cu Gina la ploiești au lăsato mai moale cert este că din cauza cuiva mie la o excursie la bușteni miau venit numai studenți vandali de a trebuit să alerg după ei la gară pentru bani că neau pus să plătim stricăciunile făcute cu extintorul scos din perete și dată spuma pe acolo, sparte pahare, etc. Și în acest timp pe mine mă plimba una unu spre stațiunea de sanatori predeal, ba nu dar nu mai contează, și am început săi spun că eu nam timp dar am bani deoarece eram studentă și lucram și că așa se întâmplă când ai timp nu ai bani și când ai bani nu ai timp săi consumi. Și acuș la masă când să pap și eu ceva miam adus aminte de această expediție harry potter deoarece eram obligați la școala de ghizi să facem 2 excursii organizate de noi ca să primim insignă de CUB. Deci acela a fost coleg cu mine la CUB și mam uitat atunci pe cvul lui și nu scria hobbyuri sau școala de ghizi nimic și mulți nu trec că au practicat yoga cum am văzut una șa garda financiară ientrând din pauză când eu deja nu mai puteam intra că secretara mia spus că vine ea jos ofticată că vorbeam eu cu cucu. Cucu și Cico doi prietni dragi. Cucucucucucucucucucucu, nucu nucunucunucunucunucunucunucunucucu, dudadudadudadudadudadudadudaduda, cicocicocicocicocicocicocicocicocicocicocicocicoc - ce miști eu cânt la clape. Pot face o melodie și cred că am făcut destule scriind cărțile mele auzeam note muzicale pe calculator și ellen a spus că calculatorul e o pacoste complicată apropo de multiplele burse și conturi și teorii care sunt pentru a înțețoșa mintea și a spune nu înțeleg nimic ăsta mă depășește și de fapt tot copii puri sunt mai deștepți adica înțelepți. Și am mai fost la garda fin dar sa mutat.
Mutamutamutamutamutamuta, lalalalalalalalalalala = la la este ca un tropot de cai lalalalalalala.
Lililililililili = este ca o ploaie rapală cu vânt.
cucucucucucucucuc = este tot ca un cal dar care nu aleargă ci merge la trap,
cicocicocicocicocicoc = este ca un cicocicocicocicoc ca un ..cicicocicocicoc a da ca șinele unui tren care spun o poveste .. o știe mama pe ana karenina au fost bune prietene și povestea este ireală ca și la romanov.
Ăsta este născut în 1958 că și Ellen Degrapinos, mă rog un de gra nu știu cum este din 1958, iar albert nu este fiul lor.
Scris azi 2 iulie 2011 ora 13 și acum este 14.44 și nu pot trimite propriul comentariu ca și la celelalte articole la care a notat ora exactă.
Asta e o fi sora tatălui lui Putin Vladimir, că tot e ziua lor azi pe face.
Iar nu sa postat și a scris ups este o eroare ... cele care se vaită cum fac eu acum că spun orice rău care mi se petrece de fapt nu au soții lângă ele adica cele secretare sau petiționare de la poliție sau parchete și acum este filmul la care mam gândit ieri că am auzit melodia din acel film - pe pro tv.
Și am scris că este filmul cu Prințul de Arabia în care joacă Lawrance Olivier tatăl tatălui meu și al acestui prinț de monaco soțul lui Grace, dar nu este cu Olivier ci cu Omar Șarif un alt actor pe carel plăcea mama foarte mult.
http://www.whosdatedwho.com/tpx_31782/omar-sharif/photo  născut 1932 frate cu tata.
http://translate.google.com/translate?hl=ro&langpair=en%7Cro&u=http://en.wikipedia.org/wiki/Dodi_Fayed
am uitat să scriu așa : dodi dodidodidodidodidodidodidodidodidodidodidodidodi de parcă ar cădea crosa la război și anume când bați ața de mătase făcută de bunica în camera de la stradă din virmi de mătase care miroseau cumva dar bunica făcea curat după ce ei lăsau mătasea și ea o torcea pentru ștergale date la nunți, eu nu am ca zestre și pe unde or fi ștergalele, la o femeie din satul giurgiu. Ce vreți să spuneți că Bucureștiul este oraș?
http://translate.google.com/translate?hl=ro&langpair=en%7Cro&u=http://www.princess-diana.com/diana/dodi.htm
Moştenitor egiptean, producator de film. Born Imad El-Din Mohamed Abdel Moneim Fayed on April 15, 1955 in Alexandria, Egypt. Nascut Imad El-Din Mohamed Abdel Moneim Fayed pe 15 aprilie 1955 în Alexandria, Egipt. Dodi Fayed was the son of Egyptian billionaire Mohamed Al Fayed and Samira Khashoggi, sister of weapons dealer Adnan Khashoggi. Dodi al-Fayed a fost fiul miliardarului egiptean Mohamed Al Fayed şi Samira Khashoggi, sora de dealer de arme Adnan Khashoggi. Fayed was a graduate of Sandhurst Military Academy and attended Collège Saint Marc in Egypt and the Institut Le Rosey in Switzerland. Fayed a fost un absolvent de Sandhurst Academia Militară şi a participat la Collège Saint Marc în Egipt şi Institut Le Rosey din Elveţia.
http://translate.google.com/translate?hl=ro&langpair=en%7Cro&u=http://www.biography.com/articles/Dodi-Fayed-240977
Se pare că regele are ură pe frumos, bogății și copii și am senzația că el și mihai sunt frați sau parcă ar fi.
ca să nu spun că Camila nu pe Charles îl vrea sau îl iubește și ca să nu spun că întro căsnicie nu exită termenul iubire sau dacă se iubesc ci muncă, dăruire, pasiune sau hobby, altruism, dedicație și binențeles respect de primit în schimb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu