joi, 30 iunie 2011

Rene Descartes - Meditația Metal-fizică

Rene Descartes – meditația metafizică

O să fie așa, Descartes scrie cu alte litere să spunem Calibri și eu o să scriu cu aceleași litere dar cu o culoare. Îi dau contur sau formă. Prima traducere este a acestui mason ceva și este fără culoare și anume cu litere Times – ziarul lui eminescu – timpul. Totuși îi dau și traducerii mele peste Descartes o culoare să zicem verde, și mie, acuș o culoare de ciclam. Gata.
Deci:
-         Cu verde traducerea mea pentru Descartes,
-         Cu albastru comentariile mele pe marginea lui Descartes,
-         Cu ciclam o completare din practica mea din această viață.


     http://www.scribd.com/doc/10160671/Rene-Descartes-Meditatii-Metafizice 
Aceasta este sursa cea mai lejeră a mea de acu dar și dacă aș avea bani nu aș cumpăra această carte. Pagina 11 o voi traduce eu și o voi comenta. Două trei fraze. Doar atât că obosesc. Nici cursurile lui grieg nu le citeam mai mult de 4 fraze, mai mult priveam pozele și executam și încercam să simt ce spune el că se simte și anume energiile care curg și curgeau la mine la alții ba. Adica le simțeam.
*Prima meditație - în prima, scot în evidenţă argumentele datorită cărora putem să ne îndoim în general de toate lucrurile, şi înspecial de lucrurile materiale, cel puţin atîta timp cît nu avem deloc alte fundamente în ştiinţe, decît acelea pecare le-am avut pînâ în prezent. Deci, cu toate că utilitatea unei îndoieli atât de generale nu ne este evidentă dintru început, ea este totuşi în acest caz foarte mare, pentru că ne eliberează de tot soiul de prejudecăţi, şi nepregăteşte o cale foarte uşoară pentru a obişnui spiritul nostru să se detaşeze de simţuri, şi, în sfîrşit, prin aceea că ea face să nu mai fie cu putinţă să mai putem avea vreo îndoială, în legătură cu ceea ce vom descoperi după aceea că este adevărat. *traducerea lui.
Traducerea mea este:  În prima meditație doresc să scot în evidență argumentele prin care mă îndoiesc de lucrurile materiale. Atâta timp cât nu avem alte fundamente ale științei decât cele prezente.
Comentariul: Argumentele sunt utilizate de obicei de un om pentru un prieten de al lui sau pentru membrii familiei sale pentru a fi crezut sau înțeles. În teorie și anume ca un manual al unei științe un argument vine să sprijine teoria sau fundamentul descoperit. Fundamentul pentru care să credem – este o esență din tumultul descoperirilor sale. Esența aceasta este un cuvânt sau o frază. O esență sau o înțelepciune idee. O mantră indiană conține mult mai puține litere și este o chitesență, împrumut și eu de la tine bivolarule un cuvânt sper să nu te superi, a unei teorii sau înțelepciuni sau vede. Și câns spun teoremă mă refer la teorema din matematică privind calculul lui : a²+ b²= c², parcă așa este și se referă la laturile unui triunghi adunate la pătrat sunt egale cu pătratul ipotenuzei, în situația în care triunghiul este isoscel? Parcă?
La psihoterapie mi sa spus că eu nu utilizez argumente și sunt prea bleagă probabil o cauză a internării și dependenței de medicamente sau o pregăteală.
Argumentele în situația unui dialog cu o persoană ... deja am spus prea multe sau am folosit prea multe cuvinte deoarece dialogul este lucru mare. Și când mă oftic că nu am argumente mă pintenesc cu mintea la intersecția de la big berceni unde întoarce troleul și nu știu de ce. Și deci în situația unei calomnii argumentele mele sunt de prisos. Ce poți spune când un străin de tine îți spune că ești nebun sau lasămă în pace? Probabil doar săl lași. Și îl las să plece că a spus ce a avut de spus. acest om nu meditează la ce spune, nici la el acasă și nu este vina mea că părinții nu sunt copii lui.
Oferirea de argumente în această situație sau unui astfel de interlocutor presupune să te bagi în discuție ca prostu că nu vorbește de tine, clar!, vorbește de unu singur ca să se audă vorbind o ură pe care o mustăcește și vrea să scape de ea fără tăgadă sau scrupule sau scepticismul de bun simț: „oare nu o va deranja asta? Oare (îmi) fac bine dacă eu spun asta?”. Etc. Și asta se petrece deoarece apare răzbunarea că lai deranjat dintralelui și nu este obișnuit să i se vorbească sau să fie băgat în seamă.
Așa că mai bine a făcut Descartes că a scris.
Cred că Descartes sau descoperitorul sau arheologul sau arhitect din pământ și pulbere a făcut aur aici și deci aurul chiar există fizic și îi aparține ca urmare a metal-fizicii sale, aici se referea la anul 2011 așa cum eu în clasa 1 C mă simțeam ca și cum directorul de la liceul 27 mă pusese așa cum iam spus eu la clasa A. Numai pentru trei zile că apoi ma mutat la grupa F,acultate. Azi miam dat seama de un lucru și anume că .
Deci - spune ăsta ca și bivolaru, dar numai că el utilizează cuvântul la începutul frazei. Nici nu a apucat să spună teoria că trage și concluzia. El singur. O fi primit aprobare de la editură? Că mie Humanitas mia spus să nu mai copiez din alte cărți să să fac eu o carte, la telefon, și că emil cioran, mort fiind, primește pe coșciug sau piatra funerară probabil că pământ nu are că nu sa inventat spațiul terestru, 3% din veniturile editurii încasate. Dar cine scrie cartea? Dar cine îi dă șansa editurii să existe? Și Humanitasul pe sau la sau mi calea victoriei nr.120 o petiție ce zace la secția 1, este plină librăria de cărți retraduse din aceste limbi de cine știe ce absolvenți de litere ca soția lui bălan. Numai eu și știu o grămadă de proaste care traduc și o fraieră care muncește.  
Cu toate că utilitatea unei îndoieli nu ne este evidentă de la început, ea este în cazul ...foarte mare ... nu e bine, nu are sens și asta deoarece orice autor lasă prin cuvintele sale să se înțeleagă ceva neclar sau nebine definit tocmai că aceste lucruri trebuiesc practicate mai întîi pentru a le țnțelege și atunci eu reiau și scriu – de aici și nebunia celui care interpretează sau speculează o teorie ce nui aparține cum este cei ce dau bani de la sau mai bine zis prin FMI că deocamdată nu se știe și nimeni nu sa întrebat de unde provin banii FMI sau banii UE? Câtă curiozitate? Dar eu intuiesc că din fondurile mutuale sau ale caselor de asigurări de sănătate sau viață adică pensiile private. De aceea tăceți voi?
Cu toate că utilitatea unei îndoieli nu ne este evidentă, ea este în cazul începutului ...             acum scriu eu  - începutului unei meditații.
Deci dacă îndoiala este începutul unei meditații, cu alte cuvinte spus, se demonstrează necesitatea existenței scepticismului față de ceilalți oameni și faptele lor sau vorbelor lor , ca o sau drept o încredere în sine, în primul rând.
Scepticismul este da fapt o necesitate sau o condiție pentru a intra în starea de meditație și anume pentru a te „sustrage” de la lumea exterioară fără dopuri în urechi deoarece asta ar însemna o izolare sau fugă sau săturare de cei din jur. Pe când meditația te integrează, îi integrează.
 Îndoială foarte mare - sau este necesar să fie foarte mare pentru a putea să te interiorizezi și de fapt ca primă etapă sau pas către o meditație și interiorizare.
 Și atunci cartea care mia fost oferită în dar de grieg de ziua mea la păunași denumită .. pentru discipolii avansați - unde scrie că maestrul te îndrumă să mergi cu pași mici și lenți și apoi la școala de ghizde de ziua lui din 12 martie 2004 când viorel roșu lasă loc lui călin și poveste să trag eu un bilet că este nasol dacă mergi cu pași lenți deoarece mă enervezi pe mine, valeria are discartroză sau osteoporoză operată la genunchi în italia și unchiul ei mare catolic îl cunoștea pe papa și ea zace în casă cu așa rude. Ea mergea lent de mă enerva și spunea stai nu mai merge așa repede că nu pot nu am voie să merg așa repede nu pot și eu spun tu de băieți nu ști să vorbești contrar nervilor mei de mică când se auzea de afară venind fete de la școală spunând mă să vezi ce face băiatul x sau ce spune băiatul y și eu mă enervam, am mai spus o dată asta?, deci mă enerva că eu fiind mai mică nu vorbeam de băieți și mi se părea ridicol. Acum mam dat pe brazdă și probabil de asta fetele îmi spun nebuna sau bolnava. Dar gata că nu mai vorbesc de nici un băiat. Mam săturat și chiar au dreptate să spună așa deoarece ei nu există. Vorba lui Monica dar eu nu mă pot interioriza să meditez fără să mă enervez? afară, afară. ce naș da să mă mai joc afară. dar pentru că a murit cum a murit ceaușescu oamenii au devenit hispanici adică perverși adică râd cu un zâmbet tâmpit și foarte mediocru sau așa mi se pare mie și nu înțeleg eu până acum nu am făcut plângeri la jandarmeria română că la notre dame de paris.. . Înseamnă că nu am fost curioasă să știu ce jandarmi au spart casa ... . Doar am întrebat la guvern și dacă au dato femeile alea pe discuții despre ejaculare precoce și copii făcuți întrun minut eu ce să mai spun de ușa mea.
Dar aici îndoiala nu este totuna cu scepticismul și se referă la îndoiala de a medita sau necesitatea meditației? Se face o paralelă între lumea exterioară ca o proprie percepție și lumea interioară ca o posibilitate de a „evada„. Ba nu nu este corect spus.
Azi dimineață când mam trezit miam dat seama că oamenii nu vor să scrie deloc, nici măcar un cuvânt, deoarece au senzația că îi pune cineva să scrie și de obicei ei urăsc comenzile altora. Astfel de subalterni are popa liviu... și nu numai el firește. Și mă refeream la saru sau vecina, care pot lejer să dea sfaturi și mă înfior când îmi dau seama ce studii am eu și ce mama. Și ele cresc copii. Cel puțin mama era sătulă și uneori cu scârbă îi culca că parcă era obligată iar eu de abea așteptam să vină nepoții acasă să fie aici cu mine. Eu sau tata. Mă rog. El de viață de apoi eu de viața de a trăi normal ca orice om, chiar dacă am studii. Și asta deoarece se cred înțelepți sau că au făcut școală și gata, sunt mari au copii, nepoți, se pot considera mai tari ca mine sau ca noi. Vecinii. Biserica are rugăciuni pentru vecini dar niciodată un preot nu ia spus unui vecin de al meu să se roage pentru mine și asta deoarece ei nu se vaită. De mine, de mama, de noi. Ei au alte probleme se ocupă cu furtul.
Interiorizarea prin simplu fapt de a închide ochii și a spune „eu meditez acum”, dă o sau determină în mintea omenească un tremur ca de frică „dacă mor„ deoarece lipsirea de a privi cum faci în mod normal sau lipsirea de a mai face ce făceai de obicei duce la o stare de frică de necunoscut - meditația fiind ceva nou pentru început.
Meditația ca început este un nou început pentru oricine sau pentru tine și este ceva nou sau un alt drum sau o altă teorie despre propria viață și determină o frică de necunoscut rațională prin care apare întrebarea: „oare nu o să înebunesc?” Și inevitabil apare acest tremur interior deoarece sufletul este o ființă foarte sensibilă. Din acest motiv o meditație nu se poate face de unul singur și este normal să nu se poată deoarece ea presupune interioarizare. De ce? De ce te interiorizezi? Tear întreba mintea ta? Și tu îi răspunzi sau apare ca un răspuns evident – faptul că interiorizarea vine ca o necesitatea de a înțelege viața în doi oricare ar fi ei aceeia.
Dacă Dumnezeu a creat pe Adam mai întâi este imposibil deoarece Dumnezeu este imuabil sau impertinent sau nepermanent și te lasă singur uneori și deci srijinul există în altcineva decât dumnezeu și este firește să fie așa că deoarece tatăl nu veghează un plod tot timpul vieții lui, mai are și soție. Dacă Dumnezeu a făcut Cuvântul înaintea lui Adam și el este imuabil sau impertinent înseamnă că deci ne întoarcem sau Descartes trebuie să se întoarcă la Biblie că doar el aici asta face critică pe decanii facultății de teologie din Paris. Cine or fi fost ăia? Dei ridica așa în slăvi de parcă el era bou sau prost nu știa.                                                         Printre altele Descartes mai are o teorie și anume aceea de a vorbi despre antropologie și anume din ce sau născut primii oameni pe pământ, o teorie care decade Biblia. De mult timp, de foarte mult timp copii nu mai cred în povești și nu știu de ce oamenii sunt mai creduli ca ei? nu au fost copii? Sau au uitat? De unde au plecat? Câți dintre voi ați avut copilărie sau vă mai aduceți aminte că vați jucat sau că aveți copii??
Și eu consider că copii s-au născut ca urmare a evoluției maimuței. Maimuța este singurul animal care merge în 2 picioare. Am un document care se numește de 2 ori carol 2. Adica carol 2 și mihai 1.
Și cel mai simplu de văzut asta este cum la un moment dat au apărut pe pământ oameni ca și animalele, din senin. Și ăștia au fost oamenii preistorici.
Îndoiala ne eliberează de ... prejudecăți și ne ...
Aici traducerea este ca la yoga- înfiorătoare sau cum vor ei să fie nu așa cum trebuie. Tot soiul ăsta ar suna de genul există tot soiul de 200 de grupe de boli de schizofrenie și o cred deoarece mintea este doar una și sufletul ba. Că are penis și nu este pentru toate. Și azi iam spus lui mama că mie numi place mâncarea cu sos și mai ales sos de roșii cu făină ca la ardeleni sau cum păpa radu cunescu.
Îndoiala ne eliberează de prejudecățile sau prejudecata că planul material există dincolo de noi înșine și anume de meditația cu ochii închiși. Aici timpul nu mai are consistența unui trecut, viitor sau prezent și asta numai dacă se ajunge la atemporalitate adică o stare de meditație fără obiect. Obiect sau subiect țin de un timp și un spațiu de un nume personal, imagine sau funcție.
Oana lis sărmana sa măritat cu primarul general adica cu funcția sa și depinde de el acuș.
Îndoiala este cea care dă forța propriei ființe de a se interioriza și anume faptul că ceea ce este exterior nu poate fi egal cu propriul interior ...nici ca bun nici ca rău asta este valabil doar la comuniști, numai ei sunt cei mai buni de pe acest pământ. Sau progeniturile lor.
Dar, uneori, ceea ce este exterior reprezintă și ce este interior și premisa unei meditații care are rolul unei întrebări: „Oare...?” adică incertitudinea sau îndoiala necesare oricărui om pentru a trăi alături de alți oameni, cum este firește să fie.
Îndoiala sprijină spiritul, deci, pentru a se obișnui cu imoralitatea și nu cu lipsa propriilor
simțuri. Și dacă tot neam îndoit atâta ce rost mai are să credem întrun adevăr al acestuia? Așadar cumpărați cartea asta și înebuniți de tot. Imoralitate = lipsa bunului simț.
Cert este că Descartes din cauza acestui traducător a murit foarte fraged la numai 5 de ani din cauza unei bulbucate din Suedia pe nume cristina.
http://bdrefrigeration.com/abusing-transcendental-meditation-retreats-pain-management/ - sahaja nu este o maestră yoga dar poza de mai sus pare a fi o soră.

Rene 
Elisabeta de Boemia








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu