sâmbătă, 17 septembrie 2011

Efectele Medicației cu Yoga și Munca la birou cu cifre, masterul în auditul american, plus Menajul ca să mă pot întreține

Auditul și Medicația oricum sunt de origine americană
Data acestui mic filmuleț este 10.09.2010.
Mai jos este un film făcut dpă ce a plecat mama în America, eu mam mai liniștit și nu mai tremur în spiritul proiecțiilor babelor din acest bloc, care oricum au băieii însurațiși atuni nu înțeleg ce mai vor de la mine - singura explicație este acest apartament. 
În acest film am vrut să arăt că în pofida comportamentului mamei mele și a fraților sau cumnatelor sau cuscrelor, vecini, față de mine eu am tăria sau puterea de a îmi vedea de treaba mea și de a ține la principiile mele privind buna creștere pe care o am. Totodată se poate vedea și cum arăta apartamentul înainte ca eu să încep al transforma. Auzi și tu mă întreabă dacă nu vreau să merg sămi iau fructe - tot să mă pună să fac ceva sau să mă vadă agitată - de fapt legătura aceasta impusă de frații mei dintre mine și mama se va rupe la un moment dat și nui voi vede bine că mie numi va mai păsa de ea sau de ei. Și așa era firesc să se petreacă de foarte mult timp cât încă lucram la bancă.


Printrealtele mai trebuie să am grijă și de faptul că Economia actuală este la pământ și tot ce am învățat eu în facultate desigur nu se mai aplică și asta nust un bine ci  rău adus țării, țărilor.
În afară e astea trebuie să îți dai sama că îmi doesc să ași o relație normală cu un bărbat din care să mă aleg cu fericire că doar asta caută majoritatea oamenilor care își doresc un cuplu stabil.
Ca să nu mai spun printre toate aceste morminte, ca să spun așa, mai pot avea și copii pe care săi cresc așa cum vreau sau îmi doresc eu? Care eventual să nu ajungă cum am ajuns eu și nu ar fi pentru prima oară că un același gen de boală sau intoxicație cu medicamente am mai avut și acum 10 ani. Și mam mai vindecat o dată cu regim naturist, dar am făcut greșeala de a muncii singură la însănătoșirea mea cu toate că nu mam îmbolnăvit din cauza mea.
A lua totul asupra mea este o gereșeală enormă la femei și este o caracteristică maternă de fapt - numai mamele, cu adevărat mame, sunt grijulii, le pasă de copii sau de soț, de familie.
Și ceea ce se spune la Dr.Oz cu mamele care se neglijează din cauza copiilor lor sau a soțului este fals și este o jignire adusă celulei matrimoniale și adevărul este fulminant în prostie și ignorarea familiei!! Așa că dule Dr.Oz ar fi bine să leo retezi și să nu mai fi așa docil și bun cu toate femeile că nu toate reprezintă mama, soția sau fica... ideală. Normalitatea mea spune că o mamă și soție nu are nevoie de timp pentru ea ci de disciplină, și această disciplină nu io mai face soțul carel imită pe tatăl ei sau să nu se aștepte să o educe copii ei sau să aibe de învățat de la ei deoarece întro casă de om se iubește dezinteresat sau se viețuiește confortabil... dar doar dacă există muncă. Sau nu, ce tot spun eu aici, experiență și nu muncă și experiența vine din educația din timpul învățământului obligatoriu, din joburile ca atare, din citit, din relațiile anterioare sau din ciocnirile în viață chiar și cu persoane necunoscute. Ați cizela atitudinea față de tine este o muncă continuă care nu se numește corvoadă ci dragostea de a fi om și de a conviețui cu ceilalți oameni... dacă îți pasă de ei și nu crezi că ești singura oropsită pentru ca apoi să tinzi să mai cauți și alte cadavre. Eu nu mă voi așeza la pământ sau sol decât pentru a practica yogha - și mie dor de relaxarea care mio conferă sau nu -mio conferea.
Eu cred că am confundat familia care nu o am cu familia părinților mei și miam crescut frații și nepoții ca să nu mai spun de grija pe care a trebuit să o am față de o mamă prefăcută de dorul tatălui meu decedat.
 Teatru.
Și acum când scriu simt loviturile de pumni în cap și mă doare îgrozitor capul pentru că efectul medicației cua trăi în același bloc de 43 de ani de când aveam 3 luni cu oameni care au îmbătrânit numai eu nu am crescut mai mare pentru a nu avea nevoie de sprijinul sau sfaturile lor sau sămi spună să am grijă de mama că ea este singura care mă înțelege chestie care vine de la niște femei care șiau îngropat mai repede părinții pentru casa sau banii lor, care șiau îngropat mai repede soții - apropos asistenta de la Parhon care șia îngropat soțul de 60 de ani cred sau mai puțin este în doliu dar mult mai sprintenă și cred că spune în sinea ei că a ajuns și ea să naibe soț ca mine, este liberă, de parcă noi două am veni din aceeași direcție - care dintre soții mei au murit și eu nu știu? ... efectul medicației deci este de a scurta gâdul și trăirile sentimentale - nu mai am dorințe sau vise, doar trebuie sămi pese de mine să ajung să mi le îndeplinesc. Eu și tu, eu și voi, ceilalți, alții decât cei care consideră că nu merit, că sunt o handicapată, că sunt o prostituată sau cerșetoare.
Nici măcar o actriță de film nu ar putea să interpreteze atâtea roluri care mi se impun din afară de la vecine, familia asta, bărbați, și alte femei.
Și mai este o chestie importantă sau intersantăși anume că tebuie sți placă ă faci sex cu soțul pe care ți lai ales sau pe carei acceptat astfel încât tânjeala după bărbatul alteia nu înțeleg de ce ar exista.
Diferența între tânjeală sau pătânjeală este diferită că prima te lași în voia unui val care te duce să iei ce are alta sau să faci ce face și ea furând și identitatea ei pe când pătânjeala este yogha și anume renunțarea la ce nu îți aparține de drept adică de muncă. Dacă nu ai muncit și asta nu mental sau ca vis și obsesie deci, ci ca efort fizic concret astfel încât munca ta să se măsoare în atitudini luate față de un bărbat ... nu înțeleg ce vrei de la mine, de la viața mea și de ce nu mă lași în pace ... .
Și aceste lucruri sunt scrise și în cărți de specialitate ați descreții mintea îmbâcsită de nostalgia adolescenței și a primei întâlniri când nu te cunoștea cum ești sau tu pe el și când încă nu se știa clar ce vrei tu de la el sau dacă el vrea ceva de la tine și teai băgat în viața dintre noi doi... deci este vorba de curaj și anume să ști ce vrei și să faci astfel încât să ai. Dar ca să ajungi să ști ce vrei tu și nu ce vreau eu este adevăratul curaj care nu cred că apare în aceste cărți și anume: să stai și să meditezi chiar dacă te plictisești de atâta stat, astfel încât săți dai seama, de a fir a păr pe tine nu bârfa altora, cum erai când teai născut și cum ai crescut și ce ai făcut și ce nu ai făcut din ce ai fi vrut și astfel vei afla ce vrei și de aici restul este muncă, o muncă enormă de a stabiliza sau permanentiza ceea ce ai simțit ca o scurtă revelație că vrei și gândeștete că în acest timp tu va trebui să și mănânci, să și dormi, să și mergi la muncă, să și ai viața pe care o ai ca să poți continua să trăiești la fel că doar nu te vei schimba brusc și nici nu există așa ceva ... e deci iată un răspuns la furtul de identitate - în timp ce unele fură de la mine eu trebuie să muncesc de două ori mai mult și asta îmi reduce timpul de somn, coșmaruri, îmi reduce pofta de mâncare sau cheful de ami prepara hrana preferată, îmi pierde locul de muncă toate astea întrun final.
Și asta de ce?
Logica spune că viața pe Pământ este pentru a fi fericit și sentimentul orcărui om sănătos este de a avea o pereche cu care să creeze. Perechea este de fapt acel om, opus ca sexualitate, care te mulțumește și împlinește ca și ajungerea la o stație de autobuz sau ajungerea unei mașini în stația de autobuz în care aștepți de mult timp sau nu prea.

Și culmea ignoranței celorlalți și a nesimțirii evidente este ca tu să te sui în mașina pe care eu aștept și să mă îmbrâncești pe mine, să cad eventual ca să nu mai am timp să mă ridic săți trag una, că dacă asta cauți și asta vrei de la mine, îți trag una și mă sui în mașina mea dar nu voi mai fi aceeași ci tragico comică.
Partea ma interesană este că am uitat să o bat pe cea care trebuia sau să o dau la o parte.
Mașina această semnifică și a te urca întrun timp al tău altul decât al celuilalt.
....
E cam greu săi mulțumești pe toți ceilalți în ideea că este mai important ce spun ei decât săți vezi de propria viață, să te îngrijești de tine sau săți îndeplinești visele.
Dar eu nu mă înscriu în categoria acestor persoane doar am avut ghinionul de a practica yogha și numărul prostiei umane din România să fie covârșitor.
Unii spun am avut ghinionul să mă nasc în România dar eu nu spun așa pentru că știu că nici America nui mai grozavă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu