luni, 26 septembrie 2011

Jean Claude Vandam, un film - niște completări



Visu, din filmul Inimă de Țigan, a uitat să se ducă la poliție săși închidă firma de prostituție și barul! Acest gen de filme care nu au un final dar storc de bani casele de producție și recuzita, și pe actori îi obosește de eu nu mai pot face nimic cu ei pentru cultura românească, spre a fi revalorificată dacă a avut vreodată valoare ... mă gândeam săi scriu lui Horia brenciu să nu se supere pe Moga și să plece din emisiune... că pierde tinere talente cu părul lung chiar dacă sunt avocate... din cauza lui. Și pentru că este nevoie de un aer tânăr în cultura românească alături de treistariu putea fi așezat un loc 5 ozana balabancea, dar asta e, oricum Horică vrei tu pro tv?

Jean Claude Vandamm este în țară și mama mia spus că deja a sosit și kevin Costner de asta eu ieri am creat articolul următor - era 2.21. 29.09.2011. 

Tu câte premii Oscar ai primit pâna acum sau Globurile de Aur pentru filmele tale Vandamm, că mă frământă asta de ieri noapte? 

Sau și mai mișto - în câte cinematografe ți sau rulat filmele? 

Leai vândut la negrii sau pe sub mână sau probabil la contra-bandă? 

best actor = bestie de` actor

ăsta e un film violent
uite vezi teau bătut, ce țiam spus eu


” Jean-Claude Van Damme a venit in Romania insotit de fiul sau
Sunday, 04 September 2011
Fotoreporterii ziarului Libertatea au reusit performanta de a patrunde pe platourile de filmare ale productiei "Six Bullets", in care rolul principal il are Jean-Claude Van Damme, la chiar primele cadre trase in tara noastra.   Jean-Claude Van Damme a ajuns in Romania la inceputul saptamanii trecute, iar vineri seara a filmat primele scene  pentru productia de actiune "Six Bullets" ("Sase gloante"-n.r.). Acestea au avut loc la Palatul Ghica de la Moara Vlasiei.
Pelicula va fi una 100% de actiune, cu un buget estimat la 10.000.000 de dolari, actorul de origine belgiana jucand rolul  unui mercenar care e angajat de un luptator de arte martiale pentru a-i recupera fiica rapita de mafioti.”

1. mercenar????
2. luptătorul de arte marțiale nu știe săși recupereze fica singur?
3. te plătește el pentru a omorâ pe cineva, o treabă murdară pe care el nu vrea so facă?
4. ai unde să stai?, ai o familie? o casă?, ai un job sigur?, ai un viitor ... cu ăștia?
Sau ești și tu ca cei de la revoluția din dec. 1989 care nu știau de capul lor.
5. dar tu Vandamm nu ai copii? Nu ai fică? de ce săți pui tu pielea la bătaie pentru un luptător de arte marțiale când tu ești nonviolent... La fica ta nu te gândești că poate are nevoie de un tată? Dacă mori? ea ce face?
6. mafioții - eu am constatat că sunt oameni buni adică oameni care urăsc pe cei care au un servici sigur la stat sau guvern, care au o viață liniștită, o casă, o familie, bani gârlă și deci eu am ajuns la concluzia care se trage și de aici - că mafioții nu știu ce vor?
7. de ce crezi tu că un mafiot îi fura fata acelui tip?
Întrebare?
 meditează!

Răspunsul meu:
Nu cumva că îi merge prea bine comparativ cu mafioții? Sau poate se dă mare, are talente și tupeu. So crede Bruce Lee și de aia mafioții îi fură fata.
Eu zic să le lași fata lor și să îl lași în pace și pe jucătorul de arte marițiale că nu ție prieten dacă el îți cere asta.
Nu te gândești că poți ajunge în Iad din cauza lui?
Sau poate tu ești un om fără scrupule, dar și fără soție?
că şti dacă nu te bagi la urma urmei nu este fata ta, nu este tatăl tău ... doar dacă o fi fata ta şi atunci de ce să te răzbuni pe Mafioţi când poţi să aştepţi 20 de ani să ţi se facă dreptate în România.
Mişto film nu?  Nai înţeles nimic.

La moara vlăsiei zici?_ eu cred că nu am văzut palatul ghica pâna acum. 
Da, azi, ce am scris se regăseşte în acest film, este vorba de un actor Emil, de Ghica preşedintele BCR. 
De Palatul Peleş unde vreau să mergem împreună, nu zice nimic acest regizor al tău? Că eu am crezut că tu faci filmul acesta sau că faci demult filmele în care joci tu. 
Şi poate ne lasă la Palatul Peleş să vedem toate încăperile, ce zici? Vrei?
Nu vrei să stai mai mult în România, să te relaxezi?

Relaxeazăte!

Că eu îmi fac o pereche de pantaloni de vară, toamnă, că nam haine de grasă.

Poate îţi interzic filmul dule regizor, că eu sunt ministrul culturii!!
Şi aşa câţi bani plăteşti tu pentru a face acest film în România şi mai ales cui?
Ţeau emis vreo chitanţă ceva pe banii pe care ni iai plătit bugetului româniei?

Şi mie miau furat o fată nişte ţigani şi nam spus nimic, chiar mia părut bine că au o familie normală la cap şi că fata nu merge la şcolile de stat săi împuie capu cu prostii profesoarele şi că stă acasă şi învaţă să aibe grijă de părinţii ei şi să facă curat, mâncare .. acum o fi pe la căpşuni în Spania că nu ştiu.
Şi vezi eu nu mă supăr, nu fac ca prietenul tău marţian şi nici nu se vede la mine că mi se mişcă vreun rid a supărare. 
Şi gândeştete aşa - câte fete de vârsta ei nu fac prosti sau sunt proaste şi vagaboande şi nu dai 2 bani pe ele?
Dacă era cu mine unde ajungea?
Nicăieri.
vezi?
am dreptate să nu te superi sau enervezi pentru altu?

Eu mai jos nu citesc că nu mă interesează, dar am o rugăminte la tine - să nu tragi gloanțe în Palatul Ghica te rog, că vreau să apuc săl văd și eu. Și spun asta că pe mine mau ănconjurat ăștia de ale Ghica, ba mihai, ba ion, deci sunt sătulă. Poate doamna ghica să fi fost cineva că de regele ghica habar nu am, nu lam inventat eu încă, că nu lam citit.

Uite ceva mai interesant pentru tine, pentru noi - de ieri sau alaltăieri mai sigur mă bântuie numele de Ana pentru că știu sigur că că am citit o carte scrisă de o Ană despre viața lui Eminescu Mihai și nu mai știam cum o cheamă sigur dar nici numele real nu era pe coperta cărții ci o poreclă ceva de genul Ana Bălan, Ana Babana, Ana Blânda, și am rămas evident fără blandiană la doar Ana.
Și acu după ce miam mai aranjat o dată dosarele mele ca să le pot duce că mașină la scară nu am ... mă uit pe net și caut despre viața lui Eminescu - Ana, că și ieri am căutat și nam găsit mare lucru.
Chair că ieri fiind eu nervoasă și nu știu de ce zău, am tras la mașina de cusut și mi sa însăilat ața și zic eu trebuie dusă la reparat pe linia tramvaiului 5, da dar totuși hai să văd prin cărticica asta de 0 bani ce scrie și am găsit că scrie despre lucrurile care se pot întâmpla, neprevăzute, și ce anume poate fi cauza. Și da era tensiunea prea mică în Firul de la suveică.
Dul Valentino, Prada, Guci, etc, știe să tragă la mașina de cusut sămi facă și mie ceva din mâna lor personală? 
Bety cea urâtă.
Da hai să îți spun - am găsit pagina lui Titu Maiorescu, eu enervată zic ce dracu tot peste ăsta dau, eu caut Ana scriitoare și dau peste ăsta care Intuiesc cu convingere că era dușmanul lui Eminescu, cum spusei.
Birlic - a făcut un film la una din casele monument - paragină așa se numesc ele Vandamm acum în loc de monument de cultură se numesc monument-paragină, de pe strada ... al doilea copil care plânge și chiar urlă că nu vrea la grădiniță eu nu mai pot îmi vine să o iau la pumni pe asistentă .....să trec mai departe nu?........cu pașapoartele, că miaduc foarte bine aminte de filmul cu candidatura lui la alegeri.
Ieri la TVR1, că bine zici să spun, ma enervat cumplit ca și la călin georgescu - de ce se ceartă prezentatoarele că producătoare nu sunt, de emisiune cu voi? Și nu vă lasă să vorbiți? Dacă vroeau să vă înjosească puteau so facă fără voi lângă ea, de ce vau mai chemat? Că doar au pueterea medie alături de ele......
.....
Titu Maiorescu a declarat într-o conferință de la Ateneul Român din 1882, susținând că femeile își merită locul de la marginea societății din cauza creierului lor prea mic[1]:

Asta e, să nu o mai lungesc atâta - pe soția lui Titu Maiorescu o chema Ana.
Ce spui?
Și mai sus când am scris că o proastă de la vamă cu un copil al ei mic de câteva luni (avea voie?) se ducea cu tasu și măsa la soțul ei care o aștepta dincolo imediat de graniță la salonic - de la salinele de pește - mia tradus cum a vrut ea că eu așa fac nu mă pot abține și mai zic uneori dacă oamenii se uită la mine dar și eu și mai proastă ca ea că îl văzui pe dul procuror alături pe scaun, în autocar, și mam făcut că plouă zic eu rezist lângă boșorogul ăsta român la origine și grec de 70 de ani, el avea 80, care își ținea piciorul lipit de al meu și il dădeam la o parte, ca în piesa lui Pina, și el revenea la loc, il dădeam la o parte el revenea și mai lent la loc sau mai repede, până când zic da stai că el știe română - luațivă piciorul, drept, de aici că mă enervez și vă spun la șofer dar șoferul dădea manele și filme cu bătăi sau box ca și în anul 2010 de mia făcut capul țăndări sau viermi sau afiș, totuna. Și spun eu totuși: dacă am trecut de jegul și mai notoriu al Bulgariei și nu miau făcut nimic, și de români nici nu știu când am trecut că miau venit spumele de noapte, miros de benzină sau motorină și sus mai era unu în spatele meu pe scaun care se apleca asupra mea să mă invite la o cafea, și deci spun eu după granița de integrare, că de ne vom integra și știu ce greu o ducem in românia ne vor sau va lăsa, vorbind cu una care sigur dansa prin grecia dar era simpatică, singură, mă voi relaxa pe scaunul din spatele procurorului securist dar ce am apucat că nu. Că ma dat jos și el sa speriat foarte tare cum adică cobori? eu zic da.
Așa că ce bărbați, ce securitate, nexam.

Deci Ana Maiorescu, mai întreb o dată, avea ochii albaștrii? Că aici nu apare poza ei și nici că titu e însurat în schimb apar realizările lui academice.

Da asta vroeam să spun : prost și tituată = prost și titu, ață.
Ața poate fi cordonul ombilical de la tăiat iar medicul în visul coșmar de azi dmineață al meu, și mai poate fi firul vieții lui iliana. Fir este și un fir de trandafir care se va rupe foarte repede că este fragil și a venit toamna și spinii cad când tulpina se usucă.
Fir mai este și ADN.
Și la Titu mie o silă imensă, a cântat era să zic laura, tudor, și Laura a dansat - ați văzut articolul design vestimentar de pe andreimihaela?
Da la Titu cică preda yoga Cecilia - și dacă nu mă înșel eu că de nu sunt bărbat, este soră geamănă cu Cristela, dar nu știu sigur, dar e mai mică decât mine, parcă.
Trenul de Titu vrei săl iei Vandamm?

Titu Liviu Maiorescu (n. 15 februarie 1840Craiova - d. 18 iunie 1917București) a fost un academician, avocat, critic literar, eseist, estetician, filosof, pedagog, politician și scriitor român, prim-ministru al României între 1912 și 1914, ministru de interne, membru fondator al Academiei Române, personalitate remarcabilă a României sfârșitului secolului al XIX-lea și începutului secolului XXMaiorescu este autorul celebrei teorii sociologice a formelor fără fond, baza Junimismului politic și „piatra de fundament” pe care s-au construit operele lui Mihai EminescuIon Luca Caragiale sau Ioan Slavici.

Iete o inepție și mai mare, de atât că nici nu se putea!!
Cică dacă nu era Titu nu era nici Eminescu literat!!


Nui așa că e mișto - nici nu se înțelege cine e el, cine e ea.
Poate fi el el poate fi ea el.

Trabuie să caut anul nașterii lui Ana, de asta mai stau.
Titu sa însurat cu Ana a lui Rosetti - cine știe de liceul CA Rosetti, și de stația sau piața CA Rosetti?
Aceste puncte de reper din București - trebuiesc schimbate, nume de străzi și statui, numele unor institute să corespundă cu strada pentru a spune : strada x se numește așa pentru că pe locul ei acel X a construit o clădire, cum este cazul facultății de arhitectură Ion Mincu a cărui stradă este perpendiculară pe Kiseleff - cine a fost kiseleff?
De pe la orele 6 sau 7 cred, am început să dorm mai bine dar nu știu de ce. 
.... în mașină era o fată brunetă cu ochi albaștrii care se văita de aceleași lucru că nu a dormit de la orele 4 dar ea avea niște dureri de stomac și cu greu și numai cu medicamente, din păcate, ia trecut.
...
Deci trebuie să caut Ana Rosetti - și chiar ce poate fi mai interesant de atât că:
- prin anul în care, eu fiind fată, gina îmi spunea de faptul că horia al ei nu o mai caută sau nu îl mai interesează, cert este că ea a pus piciorul în prag și ia spus vreo două la telefon că dacă nu vi acum nu mai am ce discuta cu tine, foarte bine și mișto dar de ce am plasat eu acest dialog la un telefon din stația facultății cibernetică habar nu am,
- peste ani, să fie acum circa, când era laura la clasa a 9-a sau a 10a, deci anul ... minus 8 ani cred... 2003 sau 2004 sau 2005 mai sigur, am zărito cu dana prietena ei parcă sau nu cu altcineva la ase în față la secțiunea eminescu mihai și bea citronadă cu gheață de care am vrut și eu pe urmă mai tot timpul, și mergea cred spre liceul ca rosetii, o fi un drum pe acolo pe lîngă strada eminescu, pe unde  avea Valentin Popescu spun eu (deoarece visavis de secția 1 polițiști a fost un cabinet de arhitectură a unui frate de al meu de pe siteurile matrimoniale!!!pam pam - și acum este acolo un pictor care spune că este sediul lui de 10 ani că nu mai e arhitectul) un atelier de pictură sau sculptură a unuia Ciobanu .... un sculptor mai mare decât el, o casă veche făcută atelier unde și mai dormea întrun jeg mai finuț decât cel din casa lui și asta cu Valentin era primul meu prieten Brâncuș ... anul 1989-1990. Noroc cu revoluția.
Și dacă ar fi să fac o extrapolare și să spun așa că am pierdut 23 din viață aiurea, vă supărați?
Da hai să caut ana rosetti - 
da ana nu are wiki în limba română, ci în italiană.
Știți în ce sistem scriu eu acum?
În georgia - știți cine a fost georgia?
În afară de țara Georgiei, este o persoană albă, cu părul blond, arhitectă cred, care la înșelat pe Valentin.
Puțin îmi pasă mie.
Și așa o mai cheamă pe fata de acum a lui daniela mîțu pe care vrea să o dea la 2 ani uneia care ia cumpărat niște chestii pentru copil.
Care e problema?
Problema e că are 5 luni și deja are dinți-șori!
Pam pam.
Dar nu e aceași Ana!!!

          Asta e o altă Ana, și cred că 2 diferite, scriitoare și ... 


1865 In cadrul „Junimii“, Titu Maiorescu isi expune opiniile asupra scrierii in limba romana, idei teoretizate apoi in studiul Despre scrierea limbii romane.

Eminescu Mihai - deține la Biblioteca centrală Universitară niște cărți despre operele sale de cercetare privind scrierea limbii române cu fonetica sa și cu simbolistica cuvintelor și din ce am avut eu timp și stare, că directorașul e mason gay, el vorbește în acea carte studiată de mine cu fișă evident (să vedem dacă avem securitate sau mafie ca în filme!) despre cuvântul A Casă - și pe urmă eu nemaicitind nimic și utilizând meditația yogha am dezvoltat ideea de A Casă și cititorii mei clandestini știu asta - diferența între Casă și A Caza cum spune brazilianul este că una este Mortuară din Pereți formată și o alta este din Granit și se numește Suflet = ACaza.
În mașina 313 era o profă de franceză parcă care spunea că ea singură din filme a învățat și braziliana și explica așa frumos coincidența dintre română și braziliană că am vrut săi iau nr. de telefon dar mam abținut ca și la Vandamm - am spus nea(o)m mai vedea sau poate avem mafie.
Ai neam?
Ai nai ai
Nai nai nai
ce am scris eu aici?
e foarte simplu - spunea fratele meu- că eu ascultam cu jind muzica la nai a lui gheorghe zam-fir (zamfirescu al lui titu) care are un frate întro curte cu doi brazi la intrare, la găiești - hai să trăiești.

Da hai că mam enervat destul să scriu totuși dacă ai găsi despre Ana lui Rosetti.
O fi fost fica lui CA Rosetti sau Titu ia luat soția cum au făcut ciobanii?
Treistariu vrei să conduci tu sala radio?
1887 Titu Maiorescu se casatoreste cu Ana Rosetti.

Cam atât scrie de o nuntă a lui titu cu Ana. 
1889 Articolul Eminescu si poeziile lui, in Convorbiri literare (XXIII).
1890 Volumul Arthur Schopenhauer, Aforisme asupra intelepciunii in viata, traducere de Titu Maiorescu.
Vai, ce înțelept era Titu!? între mine și tine câte obstacole mai sunt?
1897 Titu Maiorescu demisioneaza din functia de rector al Universitatii din Bucuresti.
Foarte bine, că vreau eu postul tău!
O să caut la tasu a lui Ana că așa separat nu găsesc.

De la ce dracu, citind aici, mia venit conexiunea fulger cu Vanda Popescu elena de la Mogoșoaia că nu știu.
De la bani, a da de la bani ... că scrie undeva că Titu a primit de la Rege sau de la Carmen de Silva a da în wiki a lui Regina Elisabeta, parcă, niște bani pe care dorea să îi primească Eminescu Mihai care era cam nonconformist și ura societatea prezentă atunci în România și pe ... mine ... evident.
Că el nu știa să urască numai pe alții.
Și probabil o fi zis - nam nevoie de ei și atunci Titu a zis nui nimic îi donăm Academiei adică buzunarului sau portofoliului lui.
În cele din urmă desigur banii ia consumat cu soția lui sau deloc.
Și așa cum donația de la baia mare fabrica de plumb către Roșia Montană și BNR-Tara.
Eminescu de astă dată, în istoria lucrurilor prezente, nu știa de acești bani sau forma în care i sa prezentat donația la deranjat, sau faptul de a nu fi fost chemat el sau nu a știut sau probabil aerul de modestie inhibat cu ... la determinat să creadă că este o formă de umilire sau pur și simplu nu știa, confundat în scriere, treburi ale țării - că de alții profită ca și atunci.
La mine, dacă vreți, veniți la mine de ziua mea că vine fratele meu din america șimi serbează ziua ca un copil cuminte și bolnav ce sunt că am fost nerisipitoare și miam stricat legătura cu nesimțirea.
Deci da se adeverește faptul că Eminescu fie iubea el fie era iubit, evident, de mai multe femei.
Dar să spunem dinainte pam pam că pe urmă e mai nasol.
Ion Creangă - da Ion Creangă de la secția 14 ce mai face?
Da să vedeți ce spui eu acu că nu vă vine să credeți, că aș vrea să stau și eu de vorbă nițel cu pozele de pe pereții Aulei Academiei că eminescu și creangă sau caragiale zac afară în frig și mai are p(m)atrimoniul academiei niște tablouri cu un blond cu ochii albaștrii parcă îi zice ghica sau cum? cred că inventez.
Să vedem și eu - cine au fost ei și cine fusei... voi.. că eu știu cine sunt.
Deci ce să mai scriu că nu știu, mie o lene.
A da spuneam de Creangă - dacă evident nu o fi fratisu, că descoperii că ICBrătianu fuse fratisu parcă - și nici Bivolaru Gregorian nu e, cel mai nasol să fie Claudiu.
Iată o comunitate mică de gay.

ha, ha.
Și pe ana tot no găsi.
Parcă am mai deschis o dată pagina lui Rosetti și am spus că nu e tatăl lui ... 
Da ar fi de spus ceva aici - că dacă iubirea dintre doi bărbați sau prietenia cum era Gaudi cu ... este așa de mare întro viață viitoare pot fi iubiți, amanți, numai moartea să nu mio doriți.
Cum de exemplu dacă Botezatu lar iubi așa de mult pe Valentino de exemplu, el fiind mai bătrăn, evident, ...
Bacău, pam ,pam.. .
Toata valea Trotusului, pe ambele maluri, incepand cu satele Boistea Boiereasca si Boistea Razeseana pana aproape de Cotofanesti si urmand valea pana aproape de Onesti, era proprietatea familiei Ruset (Rosetti) Familia Rosetti, greci la origine, veniti din Sicilia, este la noi, intemeiata de Lascaris, mare logofat al patriarhiei de Constantinopol si care a avut doi baieti, pe Antonie Ruset, fost voievod al Moldovei intre anii 1675-1678, si Constantin Cuparu. Primul fiu a avut cinci copii, si anume: lordache, Mihalache, Lascarache, Scarlatache si Manolache. Pe fii lui Antonie nu-i mentionam deoarece ei vor forma alta ramura a familiei. Din linia lui Manolache, care e ultimul fiu al Cuparului apare un baiat, Stefan si doua fiice.

Grecia, pam, pam, răducu, pam ,pam. etc. pam, pam, nam bani.
Ana nimic, unde o caut eu? că nu știu.
Jhonny Răducanu pam pam.... 
Știu eu un răducanu la fotbal -- rică
Ce rică e actor? a fost legionar străin?
Avem și noi un legi-onar - pe Antonescu.
Mafiot = legi-onar = ordinar= opusul lui penal că e bărbat.
A, îl cheamă Necula - nasol nu?
dar nu știți ce vreau să spun, ha ,ha, ham ham.
Da doream data nașterii lui 1946 - 2011 = 65 de ani, și doream săi spun demult cred că seamănă cu vecinul Mihai sau Mișu caremi spune Mihăiță și el, parcă.
Și care ia spus lui mama printre greutăți de lămurire - că casa asta io lăsați lui Mihaela nui așa?
Și ea mustăcea dar nu știu de unde.
Și tot vecinii 
batăi vina 
că Ana 
nu
e.


Aglaia, vecina de pe zmârdan din giurgiu, natalia tricotextil, marius avocatul, etc, mam încurcat, e vraiște, în mintea mea.
Ce e aia futilitate? Vă gândiți la proști-i!?
Este utilitate.
dacă mi se scoală la mine, pardon la tine acum, vin.
Vin de secară.
tra la la, liru, liru crocodilu, mai e o soră cu Cristela deci la neptun, dar e frig
acum.

Nam chef azi,
Nam chef mâini,
trilu li lu
Cum spunea cristela despre faptul că vreau să merg la parchet să închid misa sau de ce spuneai trilu trilu lulu
despre vecinele tale probabil că te uitai întracolo.
Crocodilu e fotografu dar nu vă atașez poza aia că vi se face rău.
sau mai poate fi sirena, crocodilu, gușterul, de la poza cu mama din sinaia că mam supărat a cum nu puteam săi spun eu să ne fotografieze fără rilu rilu crocodilu să lase numai palatul în fundal?
Ana când sa născut dacă sa măritat cu neleguitul de Vanda Hadarean .. campioană ca mine la fitnes, SS.

Manoiache - manolescu - mândrescu - mercescu - mercerie - ață bej., furt din casă, furtul genții, big berceni.

In 1853, cand Grigore Ghica a fost alungat de pe tron de rusii taristi, el pleca la Viena, cu fiica sa, Natalian care isi facea studiile la Viena ca si sora sa, Aglaia.
Dupa moartea lui Raducanu Rosetti, sotia sa, Aglaia, rnai mica decat el cu 19 ani, s-a recasatorit cu francezul Alaux, fost profesor al copiilor ei si au plecat din Caiuti.
Proprietara a mosiei a ramas fiica ei, Ana Rosetti, casatorita cu generalul Catargi, nepotul regelui Obrenovici al Serbiei.
Din cauza marilor investitii ce s-au facut pentru exploatarea padurii Pralea, care era baza acestei mosii si care nu a dat rezultatele scontate, cat si din faptul ca generalul Catargi era un mare cheltuitor, mosia, ipotecata Creditului Financiar Rural, a trecut in patrimoniul acestei institutii. Generalul Catargi a murit, iar Ana Rosetti Catargi s-a retras la Raducaneni unde a si murit in 1910. 

Nu este vorba de Ana a lui titu aici!!!!
La Moxa am avut eu ore și chiar că miam amintit de niște poze rupte de mine cu colegii din ase careși băteau joc de monument și apoi a cântat acolo ... tanța cu găleata .. nu știu ce cântec pașo-ptist de pe vremea lui ceașcă.
Uite un loc de tras cât vrei tu cu pușca că nu te vede nimeni și nu te aude nimeni - că Palatele au urechi, nu știai?

Eu cred că am ajuns deja la Greci, voi nu?
Că uite mă gândesc la fetele Reginei Maria și la iugoslavia, grecia, bulgaria și la Ciociolina.
O cură de struguri era bună acum sau post cu struguri dar de unde săl iau eu pe claudiu? că el mă susținea să nu mor. pe bune?
Taman tamara buciuceanu - ea sa dat drept babă în filmul, pardon, piesa lui ...
îmi stric copii cu numele lor.
Deci Taman spuneam că ce wiki mai e și ăsta dar sar putea să fi ceva:
Elena Rosetti = Coco! vrei săți arăt ce făceam la spiralele yang? fiul ei mergea în Florida, des.
coco, coca, coco, coca, un papagal care era profesor în Italia de istoria artelor religioase.
demonul
pizza
secția
6
vine presa

solescu ... eva ... neveste disperate, paradisul verde

Elena Solescu Rosetti născută în 1825 a fost soția lui Alex-andru Ioan Cuza.
Dar strănepoata de mătușă elena solescu rosetti sa căsătorit în germania la Pădurea de unde izvorește Dunărea, parcă, rezultând Olga - care e acum pe bancă, a venit de la piață și am zărito pe geam.
Eu nu mai locuiesc aici, dule poștaș - mia venit Oringi care spune ce spune dar nu spune ... de anularea datoriei și factoring spune că sună zi de zi și îi închid.
Friedrich Paulus a fost comandantul armatelor germane și ale aliatelor acestora în bătălia de la Stalingrad iar ulterior s-a opus politicii lui Adolf Hitler.
Ăsta, frederic shopen ce mai face?
Era soțul lui elena sorescu rosetti de a doua care se opunea străbunicului meu. ce chestie.


Chilia veche, familia caraja - prințesa caraja etc.


A ia gata, că mam supărat, nu mai caut nici o Ana Rosetti trec direct la Elena soția lui alecsandru Ioan Cuza.

Deși soția sa nu a avut copii, ea i-a crescut ca pe propriii săi copii pe cei doi fii avuți de Cuza cu amanta lui, Elena Maria Catargiu-Obrenović: Alexandru Ioan Cuza (1862(unele surse menționează anul 1864[formulare evazivă]) - 1889) și Dimitrie Cuza (1865 - 1888) care s-a sinucis.[7]
Deci elena Rosetti era stearpă, Alecsandru era cu ochi 

albaștrii..

A împărtășit cu stoicism exilul soțului detronat și, după moartea acestuia la 16 mai 1873„i-a păstrat memoria cu o extraordinară devoțiune, neîngăduind să se rostească un singur cuvânt despre slăbiciuni pe care le cunoștea, le îngăduise și-o spunea cu mândrie – le iertase, ca singura care pe lume putea să aibă acest drept.”[8]
Ăsta, Cuza a făcut Unirea, vandamm, dacă nu știai?
Și că nu lea mai convenit - parcă lui CARosetti ceam citit eu la istorie BCU că nu mai știu că banii Regelui Carol 1 erau și nu erau - lau dat jos pe Cuza și lau adus pe Carol rege din Germania sau Hohenzoler.

Că dacă nar fi II nar fi nici I.

Radu R. Rosetti (n. 20 martie 1877Căiuți, Bacău - d. 2 iunie 1949Închisoarea Văcărești) a fost un istoric și general român, membru titular al Academiei Române.

Închisoarea de la Văcărești - la big berceni aici - au dărâmato 
Ceaușescu și înaintea ei pe locul acela a fost o mânăstire, spunea costică tâmplarul.

Ce dracu a mai urmat școli și Rosetti acesta că dacă a făcut 
închisoare nu mai are nici un rost.

Nicolae Rosetti-Bălănescu a fost un politician și ministru de externe și de finanțe român.

Ete ce puțin scrie de Bălănescu ăsta și Ana nu e.

Theodor Rosetti (n. 5 mai 1837Iași sau Solești - d. 17 iulie 1923București) a fost un publicist și om politic român, prim-ministru al României în perioada1888-1889, membru de onoare al Academiei Române.

Dar ăștia nu au familie? Copii?




"Primele cadre
trase pe taram romanesc il prezinta pe Van Damme salvand un copil din ghearele raufacatorilor, care aveau sediul in Palatul Ghica, infruntand mai multe gloante si evadand din cuibul acestora pe o motocicleta. Van Damme a fost, pe parcursul filmarilor, extrem de relaxat, el fiind deja obisnuit cu atmosfera din tara noastra de acum cativa ani, cand a turnat pentru pelicula "Weapon".
De data aceasta, actorul a venit in Romania insotit de fiul sau, Kristopher Van Varenberg, care se regaseste si el in distributia de la "Six Bullets". Van Damme si fiul sau vor sta in tara noastra proximativ o luna, insa in noiembrie s-ar putea reintoarce aici pentru superproductia "The Expendables", cu Bruce Willis, Arnold Schwarzenegger, Jason Stratham sau Silvester Stalloone, care s-ar putea turna in tara noastra. » vezi articolul original sursa: Cinema.rol.ro http://cinema.rol.ro Powered by Joomla! Generat: 26 September, 2011, 17:09

Un comentariu: