sâmbătă, 25 iunie 2011

Peter Otoole, Ene pe la gene

http://www.whosdatedwho.com/tpx_5757/peter-o-toole/
Ce site interesante, or fi cu găuri mari sau mici? Bunica nu mă lasă să dau făina prin sita de mălai şi bunicu spune săi dau aţa să taie mămăliga. Umm ce bună e mămă-liga românească, veche, din trecut. Cine are săl păzească, cine nu să nu tânjească, semnul ex-clamării! Punct. Doar să fie reale aceste amante (amânate) sau amanți (amărâți).
Tatăl Nostru pe Țigănește, spun din amintire sau învățare deci din trecut:
”Tatăl Nostru Cațaida, puchița, ranița,,, amărâtă eu amărâtă tiu, amărâți noi amândoi.”
Tiu este tuul suflat adică tiu ești chiar tu și auzi că ești tu și nu sunt tot eu adică eu vorbesc eu aud sau ceți spun ție să faci fac tot eu = amărâtă eu.
http://www.nndb.com/people/480/000026402/
http://www.granger.com/searchresults.asp?inline=true&image=0148595&wwwflag=1&imagepos=20
http://www.whosdatedwho.com/tpx_1715725/ursula-andress-and-peter-o-toole/photo
http://people.famouswhy.com/peter_o_toole/
http://www.flixster.com/photos/capucine-whats-new-pussycat-ursula-andress-peter-otoole-capucine-and-paula-prentiss-10109625
http://www.imdb.com/title/tt0060522/
http://www.imdb.com/video/screenplay/vi1108215577/
http://www.life.com/gallery/33662/image/ugc1009542#index/11
Aveam și eu o jucărie dintrasta denumită Bumerang și se găsesc în Piața Palatul Peleș, costă 5 lei, alături de acadele, broderii, fețe de mese, ii, cojoace, ... pe care nu le cumpără nimeni și nici ca modele nu vor mai fi.
http://www.whosdatedwho.com/tpx_281/audrey-hepburn/
Albert nu a fost iubitul lui Audrey și ea a mai fost cu Cary Grant.
http://www.imdb.com/title/tt0050658/
http://www.youtube.com/watch?v=p-vR7D21wqI
http://www.youtube.com/watch?v=OBnWWJjwDx8
http://www.whosdatedwho.com/tpx_4044361/gary-cooper-and-audrey-hepburn/
Sora Geamănă a lui Peter Otoole
http://www.citizenpoulpe.com/qui-a-peur-de-virginia-woolf-mike-nichols/ în această poză elisabeth seamănă cu muler harta care a luat premiul nobel pentru literatura postdecembristă.
Sora lui Elisabeth Taylor și geamănă cu Alain Delon 
De aici vin - Ana Lesko,
Fiul Bunicii mele Marina, mama lui mama
Acești fii sunt născuți de bunica mea dintro relație anterioară căsătoriei ei cu bunicu. Dintro ambiție. Mai greu de stabilit este cum? Deoarece Bunica nu a avut decât o aventură cu acel domn frumos brunet cu ochii albaștrii și asta că fiind săracă măsa nu a vruto că avea oalele pe gardul casei ca la țigani. Dar Bunica nu se trage din strâbunica cu toate că seamănă cu noi. Nu știu. 
Dar cert este că Stela Popescu seamănă cu Elisabeth Taylor, nui așa?
Bunica putea avea doi soți și bunicu mai trăia și acum.
Ce am mai găsit eu este că mama bunicii mele poate fi Martha Graham prim balerina și cred că originea ei ca și a lui Audrey, după sprâncene, să fie Grecia. Cel mult Spania sau Italia, deci meditaraneene ca și mama sau eu sau ca Anthony Queen sau Sophia Loren sau Julia Roberts. Și se observă tenul sau culoarea neagră a părului. Eu am părul un pic mai deschis decât mama, mai rar sau firul mai subțire, tenul în schimb mai măsliniu și asta deoarece tata cred că are originea în România după Oliver Lawrance sau Anglia așa cum și scrie despre Sir.
Tenul mai alb al lui mama - dovedește că Bunicu are origini austro-ungare după tatăl lui, fiind Adolf Hitler pe care eu lam venerat în gândul meu mult timp și mia plăcut asuteritatea lui. Ca și pe Ceaușescu. Lucru care sa răsfrânt și asupra tatălui meu sau pe care lam găsit și la tatăl meu.
După filmul lui Norma jean cu Sir aș fi spus că poate cine știe, dar intuiesc că au avut o relație doar de fică-tată și apoi am beneficiat de această energie de la tatăl meu pe care probabil lam căutat în viața de apoi pentru reîncarnare. Oricum tata este născut la 1993 și Norma la 1926 nu putea fi fiul ei, era născut când ea a jucat cu sau la cunoscut pe Sir.

Știți bancurile cu Jhon și Sir? Jhon fiind valetul și Sir stăpânul? Când Sir îi cere un pahar cu apă și după ce bea apa aruncă paharul pe geam și se aude un geamăt și Sir îl întreabă pe Jhon: „era cineva în pahar, Jhon?” No, Sir, doar apa. 
Astfel ajung la Jhon Waine frate sau sclavul lui Sir și de aici la Larry Hagman sau la imaginea mea privind acest banc și anume cum Sir stă pe un jilț la un birou din lemn masiv maron aproape negru și în spatele lui o bibliotecă masivă plină cu cărți cu coperți tari și mini balconul cu balustradă de fier forjat în stânga lui pe unde aruncă paharul de porțelan că are mai multe. Și în restul camerei acum întorc fotografia sau plimb imaginea ca în hărțile HD sau 3D ale bucureștiului și văd așa, parchetul din lemn lăcuit, cam întuneric Sir trebuie să deschideți ferestrele mai larg și să tragem perdele sau draperiile astea să intre lumina și soarele, spațiul liber în mijloc suficient pentru a te mișca lejer, biblioteca se întinde și pe peretele perpendicular cu acesta, Jhon se află pe partea stângă unde este ușa care dă din Living sau „pleci? o dată! dracului că am treabă, mă grăbesc„ vorba lui băsescu care părăsește el propriul pupitru spunând pa.
Și aș putea pune un al doilea birou și o ușă care să dea întro sală mică de baie cu geamuri mari de aerisire spre spatele clădiri care are o grădină mică formată din brazi de pin și atât. 
Și aș putea spune PSD = POC boc. Adică clădirea lui stelian toma de pe kissselllefff of of măi măi. Adică săi spunem un nume românesc săi spune Toma deocamdată? Sau stelian? 
E greu să tic-ctitorești o clădire dule arhitect de bucurești?
Mai ales când timpul deapoi nu există?
Sau strada Regele Mihai eminescu frate cu stelian(?).


Știți ce fac eu? vați prins? fați-ascunselea și anume demonstrez logic că Masoneria nu există ca și Yoga MISA adică nu șiau îndeplinit obiectivul. Și asta dovedește că nu au STATute sau PROgram-e adică Manuale. Și deci nici legea nui pedepsește! Logic!
http://www.scribd.com/doc/2671921/7-SIMBOLURI-MASONICE
Dacă Swastica este un simbol Masonic atunci logica gândirii mele spune că Hei Hitler ce mai faci? Pică deoarece masonii nu se salută. Și nici un simbol al austerității nu este.
După umila mea părere cele 5 cerculețe colorate ale Olimpului cred că sunt tot masonice având în vedere ultima olimpiadă de iarnă sau pe cea din China unde a cântat o voce și a apărut o altă fată mai fotogenică. Fată=foto, fată=foto, fată=foto.
Farmacia, Medicina și Yoga - desigur sunt simboluri masonice.
Ce e mai trist este că simbolul iubirii este masonic și eu asta chiar nu știam. Inima lui Cupidon pe care eu o desenam des pe caiet la Șincai era o găselniță doar? Inima mea și săgeata lui sau stâlpul meu că eu țin casa nu el, că el nu e în stare să muncească. Ponta are mari datorii la fisc, așai trebuie dacă are soții multe, legea îl pedepsește că e fanariot. 
Oricum eu nu credeam și nu cred în Cupidon ci în Îngeri sau Mihail. 


Cerculețele somnului de apă, face pluta. Căte opturi noi fi făcut eu cu creionul pe hârtie ca glumă tot la Șincai - tu fă opturi pe hârtie și vorbește ... și asta era ca și cum ai face sex și cineva din afara ta sau în afara camerei auzea și se înțelegea că gemi sau că te vaiți.
În acest răstimp colega de bancă de la desen tehnic spunea că sunt urâtă oricum și cu păr și fără păr și ea desena și eu pășteam și în scurt timp ea este arhitect boemă eu sunt rumegătoare sau rozătoare în final, de la a roade trandafiri sau roze sau șobolani de birou că birou nu am. Și ăștia mai și pun greutatea crucii pe opturile lui Cosmin. Și eu știu să fac opturi din croșetă sau andrele.
Floricele ca simbol al învățării mai bune la economie la meditații. Steaua cu cele cinci colțuri a lui Leonardo Da Vinci pe care și pe asta o desenam des că o știam de la copii, fie pe prispa blocului fie pe hârtie.
E, câte compasuri am avut eu și sau stricat și echere. Ca și portarului de la ... vecinul lui Vasile e Mason? Că pare. Soțul președintei blocului?
Numai compasul lui adina secară cu mihai stoian din anul 2 de yoga sau al dianei dochinoiu cu mihai, nu lam mai făcut de mult tot vorba portarului. El așeza un autocolant pe geamul gheretei lui și eu pentru că mia vorbit urât, de obicei nu mi se vorbește așa dar din cauza lui bivolărece eu am început să trag de mine mai mult ca să iert și iam spus nu așa se pune autocolantul, nu se înțeapă cu acul bula ci se ridică din nou și se netezește cu palma sau cu o rolă ca la tapetul clasic la care miam fracturat eu mâna în casă și el nu mai avea timp de asta sau așa sunt bărbații nu le place să asculte de femei și netezea cu echerul care ia căzut și sa spart și sa supărat și spunea „echerul meu„ și eu credeam că dă vina pe mine. Apoi șia deschis ușa și ca să facă mai multe trebi de o dată a spus dămi și mie rola rămasă de autocolant și trebuia să mă aplec... după echer ceea ce nu am vrut pentru că am simțit de la articolul despre linsul Iranului că sunt sclava lui și iam spus Nu ce sunt sclava ta și a spus atunci ține ușa că iau eu autocolantul și am ținut un pic și în scârbă am lăsat ușa să se închidă dar sa mai foit cîteva minute și eu după el că poate venea avocatul și vorbeam. Foitul lui Julia Roberts cu Richard gere ma enervat cumplit.


Cruci, cruci și simboluri de cruci, dar când o să începeți să vă faceți cruce? Asta cu crucile lui Petru parcă am mai discutato o dată în articolele anterioare și anume că o cruce bine executată nu are nici 5 și nici 4 colțuri, cel puțin a lui Mihail. Sau a partidului POC boc. Petrule, Petrule, știam eu. Fițar coasta a bracului! Pentru draci d-ul are bula întoarsă și devine b. Așa cum pentru vă, ve, vi, veți, vați-ascunselea v-ul devine f adică: fă, e, i, feți, fați-ascunselea. Ve vi nu există în foca-bula-torul adică colimatorul sau crematoriul românesc ci doar în cel latin adică Veni, Vidi, și deci dispare v-ul sau nu se scrie, este peltic.
Și ce scrie mai sus este: fă iar feți sau fața mătii că nu contează cum e mama eu tot dau copilul cui știu eu. De obicei, conform unei practici yoga de grup, ajunseserăm la un moment dat să avem același ciclu menstrual și asta pe mine mă deranja pe Iulia din constanța nu. Uneori rudele nebănuite fată deodată.
Auto-r Mihai Drăgăniță grădiniță, gradenă, furnicuțe, motor ca la editurile lui Claudiu. Ce salar avea el că nam întrebat mia fost rușine dar tipa aceea brunetă este fata lui dida drăgan cred. Dida, Gelu, Dana vecina, etajul 9, furnale, abur, zgomot, petrol, gaze.
http://www.scribd.com/doc/2665737/SEMNELE-MANSONERIEI-EXPLICATE
Simbolul 6 - mâna pe inimă este un simbol sau gest rar făcut sau realizat de un om și lam văzut în tabloul cu Carmen de Silva de la sala de conferințe mică de la BCU unde eu am spus că ar fi bine să se țină emisiunine TVR2 Arena leilor și deja ei au închis, ele, accesul către sala Mircea Tomescu că au găsit acolo doi care se pupau sau vorbeau și el pusese piciorul pe o măsuță, ceea ce eu îi ridicam legitimația dar nu închideam sala sau îi dădeam amendă nu cum a făcut dir. adj. mie de a trebuit să dau legitimația cu poza mea, și eu țin la pozele mele, și să evit lectura 2 ani de frica lui. Ce e drept e mason și e gay asta știu. Și mă deranjează nou directoare deoarece fata asta de carei povesteam lui mama ieri, are 26 ani de bibliotecă BCU ca să nu spun că mama lui Valentin Brâncuși a locuit acolo adică a lucrat exact în aripa aia. Dar nu e mama lui și știu de BCU și manuscrisele sale dinainte de 1989. Îi spuneam cum au pus special golani de pe stradă să ardă și distrugă ca să aibe dovada revoluției și pentru asta lea dat drumul angajatelor și acesteia Ninciu parcă de 50 sau 52 de ani căreia nui dai vârsta. Nenciu.
Privirea pe deasupra ochelarilor o face sorin Oprescu la colegiul medicilor și este un gest de maturitate în fond sau că nu sunt ochelari de depărtare ci doar de citit. Ca și o paralelă scrisul mic de pe facebookul meu ma obosit și mai apare pe emailul de singapore care este plin ca și cel indian de emailuri despre scuzațimă, vă rog, mult, și sunt și cu câștiguri peste noapte. Oribil email și nu știu de unde au ei emailul meu, cum reușesc să spargă coduri sau să afle imeluri. Scrierea mică de pe etichetele de medicamente sau rețete sau cutii de tratamente sau cutii mia spus Oana de la biserica sf. vineri de berceni că este făcută special așa de masoni, evident, ca săți cumperi ochelari ca un gest de maturitate sau ca o imagine de maturitate falsă. Dar la yoga eu am învățat să mănânc morcovi sau nu de la popa valeriu deoarece întăresc rădăcinile dinților și ieri a spus unul despre dentist tocmai ce miam dat seama că trebuia să mai merg măcar la vizita obligatorie de 1/6luni și nu merg că e foarte aglomerat, eu nu suport aglomerația, și sunt multe babe la avrămoaie fratele lui oprescu copii lui Birlic. Premiile Birlic. Fratele lui bunicu, fii lui Adolf Hitler. Un avantaj al grefierelor spre deosebire de contabile sau profu de tehnica bancară de la masterat care a înghesuit mic pe 1 pagină față verso tot examenul cu grile de absolut nu vroeam să mă chiombesc - este Arial 14.
http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?item=3423&lang=RO
Am vrut să ... dar nu mai ... deoarece am văzut deja autorii - este o speculație sau spe-culă sau spre cuplă acest mesaj al lor știut de mine de la Grieg de la o conferință. Și are și o carte cu aceste gesturi de copii orfani sau profani cum este Sarcozy. Bivolaru este mai în josul paginii la lecturi sau bibliografie. Sau în spatele lui. Sau al meu la ceafă la 20 de ani. Ași uitat unde stă biblioteca lui Sir?
http://bataiosu.wordpress.com/2008/11/05/semnul-satanei-facut-de-diversi-lideri-internationali-inclusiv-de-barack-obama/
Ăsta este gestul făcut de Sarcozy care mă deranja mai sus dar nu așez poza aici că nu am timp. Și după mine este oribil acest semn că gest presupune gestul de a începe să faci ceva așa cum la terapia psihiatrică mi sa spus că nu am început nimic și asta ca și modalități de a încheia traptat un șir de ședințe fără ca doctorul să sufere căi pleacă pacienta care între timp ia luat kg în plus și îi educă și pacienții ei. Ca și pe ai lui Oprah. Și asta a început de când eu am dat cererea mea de angajare lui Mihai Gâdea și am filmat cu mine în casă pentru claudiu și bivolaru ca să știe unde sunt deoarece la tv nu mau sunat să merg să lucrez și nici cameră de filmat sau operator pentru slăbit nu miau dat. Și se mai trage de la greva de protest unde au fost aduși de sindicate ca la revoluție săl vadă pe badea și erau oameni care pierdeau vremea și care în fond au distrus greva și au îndreptat fanaticii către badea săl distrugă. Și știu asta de la cristina o colegă de la BCR care a spus că e ziua ei liberă și nu avea ce face și vroea săl vadă pe badea. Ca la yoga ... cumva mama nu mai este în casă, sunt singură, că mă simt ciudată? Și mesajul lui sau greva de protest a devenit că badea este o hahaleră sau om de nimic și oricum nu auzea nimeni și nici nui interesa. Dar ei strigau pentru tv de fapt.
http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t51524-525.html băsescu susținut de misa.
http://templulmasonic.blogspot.com/2009/09/masoneria-apare-si-la-noi.html
Cine nu știe ciocanul și nicovala sau trandafirii, firea?
De obicei se dăruiește un singur trandafir ca simbol al spiralei yin care intră în casă. Dar ca să ajungi la ca să îți trebuie scări și ca să ajungi la scări la poartă stă petru și pentru asta trebuie să ai cheile la tine sau butonul electric sau cipul de inter-fon, fonic.
Și până să scoată mama fonul iau furat geanta cu pensia pe martie prima lună de îndrăgosteală.
Și nu găsesc simbolul mare cu scările și masa, dar cert este că scările sunt de fapt cărămizile trepte ale piramidei gigantice a egiptului - sărmana cleopatra ce iau făcut femeile alea ale lui luciu.
Luciu, liciu, copii lui mai stau în casă nemâncați? Că din cauza reporterilor asistența socială uită de copii și țin de bîrfe.
http://www.horoscop-astrologie.ro/francmasonerie.html
Ce vam spus eu că am secrete, nam așezat aici un articol despre femei și secrete și acum am uitat. Și ce vam spus eu că sărăcia sau lepra vine de la Englezi ca primă clasă regală sau primă colonie de sclavi în india și restul țărilor de țigani sau genți. Mai era și neagră dar din vinilin și polițistul detașat spune că de cel înjur și a venit repede după mine sus de a făcuto pe mama să țipe să o las în pace de parcă vroea să mă bată sau să mă închidă și a trebuit săi spun domne eu sunt bolnavă domne am făcut yoga cu bivolaru. Și am plâns și eu și tot eu miam revenit rapid când am intrat în casa mea de la vecina unde zăcea mama sedată, e teatru mic sau f.mic, și am sunat la ING ca săi închidă contul de card că nu e treaba lor. Și erau și femei tinere și unul civil, toți la ușa blocului zăceau inerți. Și a doua zi vine ionescu florin victorios că are el grijă de noi când eu tocmai mentalizam o pază sau un ofițer care să se ocupe de cazul nostru sau al mamei și a da și unul spune că de obicei ăștia fură banii și aruncă geanta și că mai mult ca sigur că o să o găsească pe undeva aruncată și mama spune hai să mergem să vedem o fi cum spune polițistul. Câtă încredere! Și sa supărat pe mine că nu am vrut să merg cu ea sau eu să merg să caut geanta cum aveam și de gând. Noroc că sunt bolnavă și tremur când cineva mă scoate din ale mele că dacă eram slabă și sănătoasă ca la 24 de ani... . Și leam spus clar, celui cu păr alb de la registratură care mia luat și el o declarație a mea râzând că domnișioara mă întoarce din 1950 și eu am crezut că ei rîd ca niște comisari că știu că sufăr și prin ce trec și că ei fac mișto de colegi dar duc declarațiile așa cum au spus la parchet la diicot și nam primit nimic. Nici procuror măcar. Să strângă declarații de la vecini, de la toți vecinii, săi ia pe rând, și nau făcut nimic. Și nici petițiile mele nu leau strâns conform unei alte adrese mai vechi de a mea personală de acum mulți ani, să fie 3 sau 5 ani.
Astrologia nu mai spun ca și psihiatria sau psihologia sau filosofia condamnă pe oameni să zacă și să facă cei slabi că ei pitrocesc vorbe.
Gata că nu mai pot iar mi se face rău și mam trezit de la 6.30 azi 27.06.2011 să scriu astea. Și asta că mă deranja scara socială sau treptele evoluției umane sau spirituale care la masoni nu există atâta timp cât eu nici în scara blocului nu pot intra, lui mama i sa furat geanta de la intrare ca semn că aici nu se intră sau nu se trece și asta de la vecinul de sub mine sau pocăit sau polițistul solomon ei sunt masoni sau slugi ale masoneriei. Și se petrec astea de când au plecat țiganii și margareta de sub noi dar cu precădere de mici de când deasupra erau părinții lui pocăitu și ei. 
De umbrelă știu de la intrarea la Pipera când eu vroeam să urc la curs sau ceva, claudiu nu era atunci la curs, după 2004 și o fată cu doi băieți și portarul alex sau ciprian parcă arată lor pe grig după gratii o poză și râde că cică așa trebuie să nul vadă ei pe grig și era dintrun ziar unde ei așa îl vedeau. Și spuneau de umbrela cenușie sau de acoperișul masonic și eu știam că e vroba de pocăiții mei, ei râdeau, eu urcam scările să cumpăr ceva de pe acolo că nu era curs sau era nu mai știu exact și vedeam prostia puțin spus a lor și pe urmă a urmat să scriu despre pasărea phoenix și cenușa pe pac sau cap (pac spuneam stâlcit când aveam trei ani, eu pâna la trei ani nu am vorbit) pentru a evo-lua femeia adică a nui da copii valvei ei.
Am agendă.





























Un comentariu: